Vanwege de toeslagen affaire heb ik 7 jaar onder beschermingsbewind gestaan. 30 april 2021 is dit bewind beëindigd. Hiervan heb ik een gerechtelijke beschikking van de rechtbank ontvangen. In juni wilde ik mijn abonnement wijzigen van basis naar start. Maar omdat de voormalige bewindvoerder geen bevestiging naar Ziggo heeft gestuurd was het bewind volgens Ziggo nog steeds van kracht. Zelfs de beschikking die ik naar Ziggo heb gestuurd bleek niet voldoende. De voormalige bewindvoerder vertikt het contact op te nemen met Ziggo. En Ziggo vertikt het om contact met de bewindvoerder op te nemen. Kort om Ondanks dat mijn bewind op 30 maart 2021 is gestopt zal ik in deze situatie nooit meer in staat zijn mijn abonnement te wijzigen. In de ogen van Ziggo schijnt een bevestiging van een bewindvoerder zwaarder te wegen dan de uitspraak van de rechter.
P.S. Alle andere instanties en bedrijven hebben nadat ik ze de beschikking van de rechtbank heb gestuurd contact opgenomen met de bewindvoerder. En hebben onder bewind uit mijn dossier verwijderd. Ziggo is daarentegen de enige die dit niet voor zijn klanten doet. Zegt wel iets over de klant vriendelijkheid en service van Ziggo. Het is nu 2 maanden na de uitspraak van de rechtbank. Wat zou u zelf doen. wachten tot de bewindvoerder contact met Ziggo opneemt. Wetende dat dat niet gaat gebeuren. Of het abonnement opzeggen?
Groet.
JEB