Jerôme

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wijzigen abonnement

Vanwege de toeslagen affaire heb ik 7 jaar onder beschermingsbewind gestaan. 30 april 2021 is dit bewind beëindigd. Hiervan heb ik een gerechtelijke beschikking van de rechtbank ontvangen. In juni wilde ik mijn abonnement wijzigen van basis naar start. Maar omdat de voormalige bewindvoerder geen bevestiging naar Ziggo heeft gestuurd was het bewind volgens Ziggo nog steeds van kracht. Zelfs de beschikking die ik naar Ziggo heb gestuurd bleek niet voldoende. De voormalige bewindvoerder vertikt het contact op te nemen met Ziggo. En Ziggo vertikt het om contact met de bewindvoerder op te nemen. Kort om Ondanks dat mijn bewind op 30 maart 2021 is gestopt zal ik in deze situatie nooit meer in staat zijn mijn abonnement te wijzigen. In de ogen van Ziggo schijnt een bevestiging van een bewindvoerder zwaarder te wegen dan de uitspraak van de rechter. 
P.S. Alle andere instanties en bedrijven hebben nadat ik ze de beschikking van de rechtbank heb gestuurd contact opgenomen met de bewindvoerder. En hebben onder bewind uit mijn dossier verwijderd. Ziggo is daarentegen de enige die dit niet voor zijn klanten doet. Zegt wel iets over de klant vriendelijkheid en service van Ziggo. Het is nu 2 maanden na de uitspraak van de rechtbank. Wat zou u zelf doen. wachten tot de bewindvoerder contact met Ziggo opneemt. Wetende dat dat niet gaat gebeuren. Of het abonnement opzeggen?
 
Groet.
JEB
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Jerôme

Wat fijn te mogen lezen dat ja na 7 pittige jaren eindelijk je schuldbeheer traject hebt mogen afronden. Dit geeft je vast een fijn en voldaan gevoel.
Als je daar dan eindelijk uit komt, wil je natuurlijk ook je financiële bewegingsvrijheid weer oppakken. Teleurstellend dat het nu bij ons spaak loopt.
Ik heb contact gehad met onze afdeling schuldbeheer, en zij geven aan dat de uitspraak van de rechter schriftelijk of per e-mail niet bij hen is ontvangen en daardoor jouw dossier nog niet konden sluiten. Ik wil je dan ook vragen het bewijs nogmaals te sturen aan mijn collega via schuldbeheer@ziggo.nl onder vermelding van jouw klantnummer.
Na ontvangst, zullen ze dit binnen 10 dagen verwerken en je een bevestiging toesturen. Vervolgens heb jij alle vrijheid weer om aanpassingen te doen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen langskomen in dit topic, zij kunnen de nodige acties ondernemen of de juiste mensen bereiken.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Jerôme

Wat fijn te mogen lezen dat ja na 7 pittige jaren eindelijk je schuldbeheer traject hebt mogen afronden. Dit geeft je vast een fijn en voldaan gevoel.
Als je daar dan eindelijk uit komt, wil je natuurlijk ook je financiële bewegingsvrijheid weer oppakken. Teleurstellend dat het nu bij ons spaak loopt.
Ik heb contact gehad met onze afdeling schuldbeheer, en zij geven aan dat de uitspraak van de rechter schriftelijk of per e-mail niet bij hen is ontvangen en daardoor jouw dossier nog niet konden sluiten. Ik wil je dan ook vragen het bewijs nogmaals te sturen aan mijn collega via schuldbeheer@ziggo.nl onder vermelding van jouw klantnummer.
Na ontvangst, zullen ze dit binnen 10 dagen verwerken en je een bevestiging toesturen. Vervolgens heb jij alle vrijheid weer om aanpassingen te doen 🙂

Uitgelicht topic