Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
GPaans25
Level 1

wat doet Ziggo

Schandalig,zo begin ik mijn verhaal,08-01-2021 werd ik s’avonds gebeld of ik giganet wilde hebben,ik heb hier mee ingestemd(helaas),toen ik de bevestigingsmail binnen kreeg,kreeg ik mijn twijfels en heb gekeken in de mail op annuleren doet u zo,zaterdag 09-01-2021 het nummer gebeld om te annuleren,nou dat kon alleen maar door de pakketten te weigeren die Ziggo toestuurt,maar ik wilde meteen de bevestiging van annulatie,kon niet,uiteindelijk is er een foutief klachten formulier gemaakt waardoor ik er niet over gebeld word.inmiddels alle pakketten geweigerd,maar vertrouwen deed ik het niet,18-01-2021 wederom gebeld,nee meneer de case is niet goed aangemaakt,maar ik regel dat nu voor u,binnen 24 uur krijgt u de annulerings bevestiging.

19-01-2021 om 13.00 uur geen internet en telefoon meer,wederom gebeld,nee meneer geen annulering hoor u heeft een abonnement op Giganet genomen weer het hele verhaal gedaan,binnen 24 uur heeft u weer internet en telefoon,vandaag 20-01-2021 wederom gebeld,nee hoor er is een case aangemaakt maar nog niet opgepakt,kan maximaal 3werkdagen duren.

Ziggo,waarom straft u mensen op deze schofterige manier,omdat ik binnen 24 uur annuleer zit ik nu met een bak ellende en jullie callcenter medewerkers kunnen alleen maar fouten maken en zeggen “als ik het zou kunnen oplossen zou ik dat doen.

Nou Ziggo deze mensen zijn getraind om klanten van het kastje naar de muur te sturen,ik zit nu reeds 2 dagen zonder telefoon en internet en mijn belminuten bij mobiel Vodafone zijn bij opgebeld aan dit gezeik.

Kan op tv niets meer opnemen en geen ondertitels bij een programma voegen.

Vrijdag moet alles weer “normaal”zijn,nou jullie denken toch niet dat ik daar vertrouwen in heb?

Ik heb dit formulier maar ingevuld op aanraden van jullie callcenter medewerkers,zal waarschijnlijk niet veel uitmaken voor mij.

Schandalig,ja,maar iemand die er zich iets van aantrekt bij jullie?

e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, mogelijk morgen hier al langskomen.

Zij kunnen in de achtergrond kijken en zien wat er precies loos is en de nodige stappen ondernemen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

0 Kudos
Haander
Level 9

@GPaans25 Ik vind het raar dat je met het volle verstand een abonnement met supersnel internet accepteert en afsluit en als vervolgens de bevestigingsmail komt dan ga je "twijfelen", wat je verder niet toelicht, en nu is Ziggo de gebeten hond. Omdat de start en de opzegging elkaar uiteraard gaan kruisen.

 

Ik zou eens bij jezelf te rade gaan.

0 Kudos
pox-ie
Level 10

dat moet niet uitmaken.. je kan het op het moment een goed idee vinden, maar je kan ten alle tijden van gedachten veranderen, en je hebt het recht om te annuleren. Helemaal als je het zo snel doet moet het voor ziggo juist makkelijk zijn om alles gelijk te annuleren en het bij het oude te houden. Helaas dacht degene die dit niet deed meer aan zijn commissie dan aan de ellende van een klant.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

“Helaas dacht degene die dit niet deed meer aan zijn commissie dan aan de ellende van een klant.”

Diegene die de opzegging niet oed gheeft uitgevoerd, heeft niets met commissie te maken, die is alleen voor de verkoper.

 
0 Kudos
MaxH
Level 17
Haander wrote:

@GPaans25 Ik vind het raar dat je met het volle verstand een abonnement met supersnel internet accepteert en afsluit en als vervolgens de bevestigingsmail komt dan ga je "twijfelen", wat je verder niet toelicht, en nu is Ziggo de gebeten hond. Omdat de start en de opzegging elkaar uiteraard gaan kruisen.

Ik zou eens bij jezelf te rade gaan.

Het kan toch dat je ‘overrompelt’ wordt door een gladde verkoper en nadat je het e.e.a. hebt laten bezinken je er toch vanaf wilt zien? Dat gebeurd zo vaak, oa energiebedrijven. Kijk maar bij Radar, Kassa ed.
Ziggo moet dit gewoon netjes afhandelen(verplicht). Helaas is administratieve afhandeling niet Ziggo's sterkste punt.   

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @GPaans25 

Allereerst welkom op de Ziggo Community. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen.

Het één en ander. heeft elkaar gekruist en het abonnement had niet geactiveerd mogen worden als je het pakket hebt geweigerd aan de deur. 

 

Mijn collega's proberen al een paar dagen de Connectbox in dienst te krijgen in plaats van de Connectbox Giga. Dit wordt echter niet verwerkt omdat onze systemen herkennen dat het Gigabit abonnement is ingegaan en een ‘normale’ Connectbox niet opgevoerd kan worden i.c.m. dit abonnement. (je eigen modem is niet geschikt i.c.m. Connectbox Giga).

Ondertussen loopt er ook al een taak (case) om je abonnement te herstellen naar de oude situatie, wat nog opgepakt moet worden door onze ‘2e lijns’ collega's. Deze opdracht moet het probleem verhelpen en helaas moeten we nog even geduld hebben.

 

Omdat het abonnement wel is geactiveerd en de Connectbox Giga nu ook retour gekomen is, loopt er tegelijkertijd ook nog eens een automatisch proces om je internet abonnement te beeindigen. Het systeem ziet namelijk dat je het modem, wat gekoppeld is aan je huidige abonnement (Internet Giga) retour hebt gestuurd. Dit heb ik zojuist geannuleerd.

 

Ik wil de processen nu niet nog verder verstoren door handmatig in te grijpen. De case wat op de 19e is aangemaakt wordt zo snel opgepakt zodat we je pakket kunnen herstellen. 

 

Het minste wat ik momenteel voor je kan doen, is het activeren van een internetbundel op je Vodafone abonnement van 50GB. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je 06-nummer? Dan zorgen ik dat we dat in ieder geval activeren en je in de tussentijd in ieder geval ‘iets’ kunt doen.

 

rita_nl
Level 1

@Haander

Volgens het consumentenrecht heb je minimaal 14 dagen bedenktijd dus de TS staat volledig in zijn recht als hij zich binnen die 14 dagen bedenkt en afziet van de omzetting. Dat kan dus ook binnen 5 minuten al zijn

Ziggo hoort dit gewoon wettelijk netjes op te lossen, dit slaat helemaal nergens op wat hier gebeurt. Helaas zelf ook slechte ervaringen met Ziggo als het om administratieve handelingen gaat. Technisch is het allemaal prima maar de administratie, klantenservice en helpdeskmedewerkers kunnen net zo goed naar huis, die kunnen niks behalve scriptjes voorlezen. Zelf nadenken zit er bij die medewerkers niet in. Ziggo kan het beter af met de medewerkers hier op de community die wel zaken netjes voor elkaar krijgen.

0 Kudos