Zijn een paar dingen waar ik mij ongelofelijk aan irriteer al die tijd dat ik nu een ziggo klant ben na overname van upc
1: Aanbiedingen of gratis zenders die altijd sport aanbiedingen zijn ... niet iedereen wil de hele tijd sport zien , normale tv word namelijk al altijd aangepast voor de sport , geef eens een gratis film zender of een hbo of een syfi channel ofzo ..
2:De nieuwe pakketten waar je vaak ingepushed word , zijn vaak meer downgrades dan upgrades , in mijn geval eigenlijk zeker kwa internet een downgrade.
3: dit is niet iets van Ziggo perse , maar misschien kunnen hun er wat aan doen of over zeiken bij hogere hand
Dat in screen promoten van een film programma , wat hierna komt , terwijl je een film zit te kijken of iets anders , waarom is het altijd enorm groot , en zit het midden in je film in gezichten of zelf belangerijke momenten dingen die je niet wil missen ,dat soort Sh!t breekt de sfeer totaal zelfs erger dan reclame ..
Zo ik stap nu weer van mijn zeepkistje ,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo geeft toch wel vaak wat dingen weg, ook tijdens Corona tijd heeft Ziggo films aangeboden. En ik denk dat jij dan net de verkeerde aanbieding krijgt want hier zegt iemand iets over Film1 en Movies&Series. Of deze topic, die spreekt ook over Films. Ik denk dus dat je net de verkeerde gratis zenders krijgt aangeboden om je te bedanken als klant bij Ziggo.
Hmm, zeiken bij hogere hand lijkt me erg vies, als ik heel eerlijk moet zijn. Dat begint dan zo te spetteren, dat moet je ook niet willen, zeker niet als je op je zeepkistje staat. Er zal een keuze gemaakt zijn waarom men na een film, want dat begrijp ik hieruit, een promotie laat zien van een nieuwe film. Daar zal toch wel een optie zijn, of een knop keuze op je afstandsbediening, om dit weg te krijgen en dan door te kijken? Gelukkig heb je dus wel films die je kan kijken, anders zou je dit vervelende probleem niet hebben 😉
In ieder geval, het is goed dat je hier op de community bent gekomen om dit te melden. Medewerkers van Ziggo pakken dit serieus op en zetten dit door naar de juiste afdeling want je hebt verschillende vragen, dus ook verschillende afdelingen. Ik hoop natuurlijk dat Ziggo een volgende keer je een beter aanbod kan doen en dat het geen waardeloze aanbieding voor je is. Fijne avond gewenst en bedenk maar zo, straks is het weer mooi weer, tijd om buiten te genieten van de zon, dan heb je toch ook niets aan al die films 😊
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo geeft toch wel vaak wat dingen weg, ook tijdens Corona tijd heeft Ziggo films aangeboden. En ik denk dat jij dan net de verkeerde aanbieding krijgt want hier zegt iemand iets over Film1 en Movies&Series. Of deze topic, die spreekt ook over Films. Ik denk dus dat je net de verkeerde gratis zenders krijgt aangeboden om je te bedanken als klant bij Ziggo.
Hmm, zeiken bij hogere hand lijkt me erg vies, als ik heel eerlijk moet zijn. Dat begint dan zo te spetteren, dat moet je ook niet willen, zeker niet als je op je zeepkistje staat. Er zal een keuze gemaakt zijn waarom men na een film, want dat begrijp ik hieruit, een promotie laat zien van een nieuwe film. Daar zal toch wel een optie zijn, of een knop keuze op je afstandsbediening, om dit weg te krijgen en dan door te kijken? Gelukkig heb je dus wel films die je kan kijken, anders zou je dit vervelende probleem niet hebben 😉
In ieder geval, het is goed dat je hier op de community bent gekomen om dit te melden. Medewerkers van Ziggo pakken dit serieus op en zetten dit door naar de juiste afdeling want je hebt verschillende vragen, dus ook verschillende afdelingen. Ik hoop natuurlijk dat Ziggo een volgende keer je een beter aanbod kan doen en dat het geen waardeloze aanbieding voor je is. Fijne avond gewenst en bedenk maar zo, straks is het weer mooi weer, tijd om buiten te genieten van de zon, dan heb je toch ook niets aan al die films 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.