1
Vraag
2
Reacties
Adrianus1

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

vraag over opzeggen abonnement (retour apparatuur)

Heb via andere provider contract bij ziggo op laten zeggen.  Mail van ziggo gekregen met bevestiging.

1 van de inhoudelijke dingen hierin: "en denkt u er aan de ziggo tv-box en het modem retour te sturen?"

Ja hoor, dat doe ik graag. Was een no reply mail, dus mijn vragen die ik retour heb gestuurd, kreeg ik weer terug.

Dus stel ik ze hier. 1. krijg ik nog te horen, welke tv box precies? want ik heb ze nooit gebruikt, en mijn schuur staat vol met "oude" apparaten. 2. Krijg ik ook nog een retourbox/doos met verzendlabel, zodat ik o.a. niet het adres moet raden.

dank, groetjes, arie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als er iets retour moet krijgt u hier specifiek bericht over.

Als het goed is krijgt u inderdaad vanuit ziggo een doos en een verzendlabel, zo ging dat bij mij wel.

 

Momenteel hoeven zover ik weet alleen de modem/routers terug en recente mediaboxen de Next en een versie van de mediabox XL.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen

 

 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

In mijn Ziggo omgeving en in de Ziggo App kun je zien welke producten je in gebruik heb en retour moet sturen. 

Adrianus1
Topicstarter
Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hmmm, daar staan heeel veel apparaten, maar geen datum van wanneer. Dus weet ik nog niet welke.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als er iets retour moet krijgt u hier specifiek bericht over.

Als het goed is krijgt u inderdaad vanuit ziggo een doos en een verzendlabel, zo ging dat bij mij wel.

 

Momenteel hoeven zover ik weet alleen de modem/routers terug en recente mediaboxen de Next en een versie van de mediabox XL.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen

 

 

 

Adrianus1
Topicstarter
Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hartelijk bedankt. is me duidelijk.

wacht nu gewoon af op bericht Ziggo.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Adrianus1! Heel jammer om te lezen dat je gaat overstappen. Zoals @RoWi. aangeeft krijg je hier inderdaad nog bericht over. Nog even afwachten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic