HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag, afgelopen maand heb ik mijn abbonement met ziggo afgesloten.
Tijdens het afsluiten van mijn abbonement heeft de werknemer van ziggo mij verteld dat mijn internet pas ingaat wanneer ik een afspraak heb gemaakt met de monteur om te laten installeren en dat is a.s. zaterdag (18-12-2020).
Nu is het volgende gebeurd:
Mijn vraag is dus: is dit fout gecommuniceerd door de ziggo collega? of adviseren jullie mij om de klantenservice van ziggo te bellen en dit probleem aan hun voor te leggen?
Ik hoor graag van jullie,
met vriendelijk groet,
Bob
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community.
De medewerker heeft de order wensdatum op 2 december geplaatst.
Ik heb een vergoeding vanaf 2 december tot vandaag aangemaakt. Vandaag komt de monteur de producten namelijk installeren :-)! De vergoeding wordt teruggestort op je bankrekening.
Welkom op de Ziggo Community.
De medewerker heeft de order wensdatum op 2 december geplaatst.
Ik heb een vergoeding vanaf 2 december tot vandaag aangemaakt. Vandaag komt de monteur de producten namelijk installeren :-)! De vergoeding wordt teruggestort op je bankrekening.
Dat factureren van ziggo is idd wel een beetje complex. Maar gewoon goed in de gaten houden want dat ga ik ook doen.
Enige tijd geleden had ik u bericht gelezen en was ik erg positief over de snelle reactie en het antwoord. Het is inmiddels 23 dagen geleden en tot op heden heb ik nog niks ontvangen van de vergoeding van ziggo waar u het over had?
Heeft u een indicatie over hoelang dit kan duren?
Ik hoor graag van u,
Hi @Bunkerbobby
Sorry voor de verwarring! Op het moment dat er een vergoeding wordt aangemaakt dan wordt deze verrekend op jouw eerstvolgende factuur. Indien er dan een tegoed overblijft dan wordt dit tegoed teruggestort. Mijn collega heeft dit niet goed benoemd. Mijn excuses daarvoor.
Je hebt op 19 december ook een SMS bericht ontvangen ter bevestiging van de vergoeding: '’Onze afspraak: er is een credit aangemaakt van € 37,13. Deze zal verrekend worden met de eerstvolgende factuur. Blijft er dan nog een tegoed over? Dan zal dit daarna aan u worden uitbetaald. Fijne dag, Ziggo'’
Je ziet de vergoeding dus verminderd op de eerstvolgende factuur.
bedankt voor uw snelle reactie.
excuus, ik had dit niet scherp. Top geregeld ziggo. Bedankt nogmaals!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.