Bunkerbobby
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vraag over factuur

Goedemiddag, afgelopen maand heb ik mijn abbonement met ziggo afgesloten.

Tijdens het afsluiten van mijn abbonement heeft de werknemer van ziggo mij verteld dat mijn internet pas ingaat wanneer ik een afspraak heb gemaakt met de monteur om te laten installeren en dat is a.s. zaterdag (18-12-2020).

Nu is het volgende gebeurd:

  • Ik krijg zojuist mijn eerste factuur met daarin de volledige maand afschrift van december terwijl mijn abbonement pas op de afgesproken datum 18 december ingaat.

Mijn vraag is dus: is dit fout gecommuniceerd door de ziggo collega? of adviseren jullie mij om de klantenservice van ziggo te bellen en dit probleem aan hun voor te leggen?

 

Ik hoor graag van jullie,

 

met vriendelijk groet,

 

Bob

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10226Reacties
  • 727Oplossingen
  • 3029Likes

@Bunkerbobby 

Welkom op de Ziggo Community.

De medewerker heeft de order wensdatum op 2 december geplaatst. 

Ik heb een vergoeding vanaf 2 december tot vandaag aangemaakt. Vandaag komt de monteur de producten namelijk installeren :-)! De vergoeding wordt teruggestort op je bankrekening.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10226Reacties
  • 727Oplossingen
  • 3029Likes

@Bunkerbobby 

Welkom op de Ziggo Community.

De medewerker heeft de order wensdatum op 2 december geplaatst. 

Ik heb een vergoeding vanaf 2 december tot vandaag aangemaakt. Vandaag komt de monteur de producten namelijk installeren :-)! De vergoeding wordt teruggestort op je bankrekening.

Bekijk in context

Lollita
Liefhebber
  • 24Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat factureren van ziggo is idd wel een beetje complex. Maar gewoon goed in de gaten houden want dat ga ik ook doen.

 

Bunkerbobby
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Serkan Ziggo 

 

Enige tijd geleden had ik u bericht gelezen en was ik erg positief over de snelle reactie en het antwoord. Het is inmiddels 23 dagen geleden en tot op heden heb ik nog niks ontvangen van de vergoeding van ziggo waar u het over had?

 

Heeft u een indicatie over hoelang dit kan duren? 

 

Ik hoor graag van u, 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4858Reacties
  • 1049Oplossingen
  • 1407Likes

Hi @Bunkerbobby 

Sorry voor de verwarring! Op het moment dat er een vergoeding wordt aangemaakt dan wordt deze verrekend op jouw eerstvolgende factuur. Indien er dan een tegoed overblijft dan wordt dit tegoed teruggestort. Mijn collega heeft dit niet goed benoemd. Mijn excuses daarvoor. 

Je hebt op 19 december ook een SMS bericht ontvangen ter bevestiging van de vergoeding: '’Onze afspraak: er is een credit aangemaakt van € 37,13. Deze zal verrekend worden met de eerstvolgende factuur. Blijft er dan nog een tegoed over? Dan zal dit daarna aan u worden uitbetaald. Fijne dag, Ziggo'’ 

Je ziet de vergoeding dus verminderd op de eerstvolgende factuur. 

Bunkerbobby
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Ziggo 

bedankt voor uw snelle reactie. 
excuus, ik had dit niet scherp. Top geregeld ziggo. Bedankt nogmaals!

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo