Ik wil volop bellen graag opzeggen omdat ik dit niet veel gebruik, beetje zonde van de centen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Anntelintelo
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Het is zeker zonde van de centen als je te weinig gebruik maakt van de vaste lijn! Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je hebt stopgezet per 21 februari 2021. Dit in verband met de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Anntelintelo
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Het is zeker zonde van de centen als je te weinig gebruik maakt van de vaste lijn! Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je hebt stopgezet per 21 februari 2021. Dit in verband met de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.