1
Vraag
2
Reacties
larsplaschke

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

viaplay terug kijken

Moet ik me nu dus ook nog eens aanmelden voor de viaplay app om formule 1 terug te kunnen kijken.

dat brengt dan toch extra kosten met zich mee of zie ik iets verkeerd ? mijn abonnement loopt via ziggo/viaplay.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 12904Posts
  • 581Oplossingen
  • 3595Likes

Als u Viaplay via Ziggo heeft besteld heeft u ook een gebruikersnaam en wachtwoord voor Viaplay aangemaakt. 

Die gebruikersnaam en wachtwoord zult u voor de Viaplay app moeten gebruiken, daarbij maakt het niet uit of het de app op de Next is of een ander apparaat.

Dat brengt geen extra kosten mee, of u moet een tweede abonnement gaan afsluiten, dat is niet nodig.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 11998Posts
  • 2309Oplossingen
  • 4246Likes

Voor de volledige functionaliteit van viaplay is een app noodzakelijk. Kanaal 200 is slechts een extraatje.

Dit kost niets extra, dat is juist hoe een streamingdienst als viaplay werkt.

RoWi.
Expert
Expert
  • 12904Posts
  • 581Oplossingen
  • 3595Likes

Als u Viaplay via Ziggo heeft besteld heeft u ook een gebruikersnaam en wachtwoord voor Viaplay aangemaakt. 

Die gebruikersnaam en wachtwoord zult u voor de Viaplay app moeten gebruiken, daarbij maakt het niet uit of het de app op de Next is of een ander apparaat.

Dat brengt geen extra kosten mee, of u moet een tweede abonnement gaan afsluiten, dat is niet nodig.

larsplaschke
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heren bedankt voor jullie snelle duidelijke uitleg. Zal zo een poging wagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates