graag wil ik Viaplay opzeggen, via mijn Ziggo lukt dit niet en telefonisch kom ik ook geen steek verder, wie weet hoe ik Vaplay op kan zeggen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mod edit:
heb je Viaplay via Ziggo afgesloten en wil je het graag opzeggen? Volg dan de onderstaande 5 stappen. Heb je het Viaplay abonnement bij Viaplay zelf afgesloten? Ga dan naar: https://help.viaplay.com/nl/een-abonnement-annuleren/
@Bert heeft in een ander topic handige afbeeldingen toegevoegd. Waarvoor dank! Dus deze heb ik even geleend 😎
Na klik op Diensten beheren op Mijn Abonnementen klikken:
Dan op Viaplay klikken:
Origineel bericht
Helder.
Deze kun je vinden in Mijn Ziggo onder "producten" vervolgens kies je voor "Televisie" en daar scroll je naar beneden.
Onder "Je extra zenders" moet je "Je streamingsdiensten" kunnen vinden. Hier kun je hem vervolgens opzeggen. Wanneer hier in jouw geval niets staat, ontvang ik graag een screenshot en zet ik het intern door.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je Viaplay via Ziggo of via Viaplay zelf afgesloten?
Hi @wiljo1
Wat stom dat Viaplay opzeggen via Mijn Ziggo niet wil. Krijg je iets van een foutmelding of?
via Ziggo,
ik krijg het kopje streamingdiensten niet te zien
Mod edit:
heb je Viaplay via Ziggo afgesloten en wil je het graag opzeggen? Volg dan de onderstaande 5 stappen. Heb je het Viaplay abonnement bij Viaplay zelf afgesloten? Ga dan naar: https://help.viaplay.com/nl/een-abonnement-annuleren/
@Bert heeft in een ander topic handige afbeeldingen toegevoegd. Waarvoor dank! Dus deze heb ik even geleend 😎
Na klik op Diensten beheren op Mijn Abonnementen klikken:
Dan op Viaplay klikken:
Origineel bericht
Helder.
Deze kun je vinden in Mijn Ziggo onder "producten" vervolgens kies je voor "Televisie" en daar scroll je naar beneden.
Onder "Je extra zenders" moet je "Je streamingsdiensten" kunnen vinden. Hier kun je hem vervolgens opzeggen. Wanneer hier in jouw geval niets staat, ontvang ik graag een screenshot en zet ik het intern door.
het is gelukt ! hartelijk dank voor je hulp
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.