zeeland52

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

via 0900-1844 en mijn 2e Next Mini op te zeggen, lukt niet i.v.m. de wachttijden

Ik wil mijn extra next mini box opzeggen maar via het gebruikelijke tel nummer  lange wachttijden

nu zie ik hier berichten langs komen dat dit ook via de community kan worden geregeld

graag reactie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @zeeland52, welkom hier!

Groot gelijk dat je hier dan een bericht plaatst om de Extra Next Mini op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt hoor. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Binnen enkele dagen ontvang je ook automatisch een retourdoos waarin je de Next Mini naar ons kan retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @zeeland52, welkom hier!

Groot gelijk dat je hier dan een bericht plaatst om de Extra Next Mini op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt hoor. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Binnen enkele dagen ontvang je ook automatisch een retourdoos waarin je de Next Mini naar ons kan retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

zeeland52
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

cecilia

inmiddels is alles voor wat de opzegging extra next mini box goed verlopen afgelopen donderdag 1 Junizou ik via postnl doos ontvangen voor terugzenden van de box stond ook in hun bezorg app maar tot op heden inmiddels 6 Juni nog steeds niets ontvangen

handigste lijkt mij om een nieuwe verzenddoos naar mij te sturen

in afwachting van jouw reactie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@zeeland52 Ik heb handmatig nog een retourdoos verstuurd voor jouw Next Mini. Mocht je er uiteindelijk alsnog twee ontvangen, dan kun je die andere bewaren voor het verzamelen van oud papier, haha! 🙂 

Uitgelicht topic