1
Vraag
2
Reacties
jwbrug

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verwijderen account

Zou iemand mijn ziggo account definitief kunnen verwijderen en alle gegevens die hieraan gekoppeld zitten. 

 

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Log in in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen tot onder E-mailadressen en daar achter je e-mailadres klikken en kijken of Verwijder e-mailadres grijs is of oranje.

 

Als Verwijder e-mailadres grijs is, kun je dit niet verwijderen, omdat het je eerste en hoofd emailadres is, waar heel je abonnement aan hangt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welk Ziggo account bedoel je?

Je email account of je Mijn Ziggo account of je account hier op de Ziggo community?

jwbrug
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik bedoel Mijn e-mail account. Ofwel het @Home mailadres. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat kun je zelf verwijderen in Mijn Ziggo, behalve als het je eerste mailadres was, dat kan niet verwijdert worden, omdat heel je abonnement daaraan hangt.

jwbrug
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Bert, Hoe moet ik dat dan verwijderen in Mijn Ziggo?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Log in in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen tot onder E-mailadressen en daar achter je e-mailadres klikken en kijken of Verwijder e-mailadres grijs is of oranje.

 

Als Verwijder e-mailadres grijs is, kun je dit niet verwijderen, omdat het je eerste en hoofd emailadres is, waar heel je abonnement aan hangt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic