1
Vraag
2
Reacties
Tepe

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

verhuizing - geen monteur inplannen

verhuizing doorgegeven en bevestiging van Ziggo gekregen. waarom kan er nu al niet een monteur worden ingepland ? alle gegevens zijn bij Ziggo bekend. Volgens klantenservice kan dat alleen op de dag van de verhuizing, ik zie de bui al hangen die dag is Ziggo niet of nauwelijks bereikbaar en de monteur heeft het die dag druk en komt over een week of zo. Ik heb op de dag van verhuizing internet haard want mijn werk gaat gewoon door.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Tepe . Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Ik zeg het vaak (mensen die veel van mijn reacties lezen, zullen dit herkennen), maar verhuizen brengt vaak al genoeg gedoe met zich mee. Daar kan je dit niet bij hebben!

Het klopt niet dat het inplannen van een monteur nog niet mogelijk is. Ik kan dit zeker wel voor je regelen, hoor. Zou je mij je oude en nieuwe postcode/huisnummer in een privébericht willen sturen? Als je ook je telefoonnummer mee stuurt, dan fixen we dit samen 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je zou even met de klantenservice contact op kunnen nemen of de monteur eerder gepland kan worden .Ziggo Klantenservice of via de Ziggo Chat dat ze je bellen als er een monteur onderweg is na het inplannen.

Meestal belt een monteur ook nog dat ie onderweg is, dit kan je ook aangeven.
Tepe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
bedankt voor je reactie, volgens klantenservice is dit niet mogelijk. situatie uitgelegd maar een dame hield voet bij stuk, via de chat geprobeerd maar daar krijg ik helemaal geen antwoord, denk er toch hard over om naar KPN over te stappen maar ja wat voor ellende komt ik daar weer tegen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik heb de vraag bij het moderatieteam gelegd. De monteur inplannen heeft natuurlijk wel alleen maar zin als de apparatuur uitgepakt aanwezig is op het nieuwe adres. Kunt u die meenemen of krijgt u nieuwe apparaten? Mijn ervaring was dat die pas de dag na de verhuizing worden geleverd.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je vraag is voorgelegd door Jan F. aan de moderators, misschien kunnen hun nog iets doen, houd nog even moed erin.

Kan je wel even je postcode en huisnummer vermelden in je profiel is alleen zichtbaar voor jezelf en de moderators. Ze kunnen dan je gegevens erbij pakken en je benaderen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Tepe . Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Ik zeg het vaak (mensen die veel van mijn reacties lezen, zullen dit herkennen), maar verhuizen brengt vaak al genoeg gedoe met zich mee. Daar kan je dit niet bij hebben!

Het klopt niet dat het inplannen van een monteur nog niet mogelijk is. Ik kan dit zeker wel voor je regelen, hoor. Zou je mij je oude en nieuwe postcode/huisnummer in een privébericht willen sturen? Als je ook je telefoonnummer mee stuurt, dan fixen we dit samen 🙂
Tepe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
zojuist gebeld door een zeer vriendelijke en behulpzame dame van Ziggo
Zij zorgt ervoor dat op de datum van verhuizing een monteur komt. ik zorg ervoor dat de "spullen" aanwezig zijn in de nieuwe woning
klantenservice van Ziggo kan van deze collega nog heel wat leren en ben dan ook blij dat het via deze dame wel is gelukt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic