Goedemiddag,
Op tijd heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde verhuizen van 8313AT naar 2235TH.
De verhuisdag 5 december 2020 is bevestigd door Ziggo zelfs kregen we een nieuw telefoonnummer.
Na diverse telefoontjes met Ziggo is de status als volgt
2x afspraak gemaakt met monteur die 1 dag van te voren opbelde dat hij het probleem niet kon oplossen, omdat het een administratief probleem zou zijn.
In mijn Ziggo zie ik bij mijn monteursafspraken staan dat hij is geweest. Hij is helemaal niet geweest.
n =/- 5 dagen was het internet in orde
Na 10 dagen was de telefoon in orde.
Diverse mensen van Ziggo gesproken oa een mevrouw die me wist te vertellen dat er een knopje in India om moest gezet worden en dan zouden we beeld krijgen.
Een iemand oa die me met de hand op het hart kon beloven dathij ons persoonlijk een sms'je zou sturen. zodra wij we televisie konden ontvangen
Diverse mensen die me ontwijkende antwoorden gaven op de vraag Wanneer krijgen we nu televisie? Morgen ? Weet ik niet! Volgende week? weet ik niet! Over een half jaar? weet ik niet!!!!!!
Het is nu 2 januari 2021, nog steeds geen televisie, vanmorgen maar weer eens naar de status gevraagd. Geen televisie. Hier zouden duizenden mensen mee kampen met dit probleem. Gevraagd naar een ledinggevende, Ja die zou het ook niet weten. Ik heb hem gevraagd of dit niet frustrerend voor hem wat hij moest beamen. Och het is ook maar de boodschapper van een slecht nieuws boodschap die niet benoemd mag worden.
En ja hoor we kunnen TV kijken via Ziggo Go via een chromecast, maar als het journaal begint of een ander belangrijk programma valt de hele boel uit.
Kortom we zijn van enthousiaste Ziggo gebruikers afgezakt naar zeer teleurgestelde Ziggo gebruikers.
Wij hadden vroeger al zeer goede ervaringen met de voorgangers van Ziggo en met Ziggo zelf.
Wil Ziggo graag dat we ons abonnement opzeggen?
Met vriendelijke groet,
Frans van Berkel
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
even wachten op een moderator die het kan nakijken in het systeem
Hoi @franciscusjosephus en welkom op onze Community!
Ik zou graag willen dat ik goed nieuws voor je had en je kon vertellen dat het administratieve probleem is opgelost maar helaas is dat niet het geval. De activatie van je diensten op je nieuwe adres loopt vast, dit dient te worden opgelost en dit is een lastige klusje. Hierdoor kunnen we helaas niet aangeven hoe lang het nog gaat duren. Je mag ervan uit gaan dat eraan wordt gewerkt zodat je zo snel als mogelijk weer diensten hebt. Stuur ons gerust een bericht als alles weer werkt dan zorgen we voor een compensatie. Sorry voor het ongemak.
Hey @franciscusjosephus .
Ik zie dat dit probleem nog steeds niet opgelost is, helaas :-(. Ik maak bij deze een taak aan voor de afdeling die zich gericht bezighoudt met deze zaken. Ze nemen binnen 2 werkdagen contact met je op!
@franciscusjosephus Zoals aangegeven door mijn collega @Lycke Ziggo neemt een collega van de afdeling die dit verder oppakt contact met je op. Heb je toevallig ook Vodafone Mobiel? In dat geval kan ik 50 GB gratis data voor je regelen.
Zodoende kun je toch internetten totdat het probleem door mijn collega's is opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.