1
Vraag
2
Reacties
rattekop

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

vastlopen tijdens check-out

Bij iedere poging om mijn pakket te wijzigen loopt mijn ziggo vast tijdens de check-out. Wijzigingen worden niet doorgevoerd. Is dit op te lossen of moet ik nu iedere wijziging met de klantenservice gaan regelen. Ik ben nogal een nacht-mens en wil dingen vaak regelen als de meeste mensen liggen te slapen. Het zou fijn zijn als dat in mijn ziggo zou kunnen.

Groet Rene

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rattekop
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb net een medewerker van de klantenservice gesproken. Kennelijk kan mijn pakket pas wijzigen als de eerste 3 maanden als ziggo-klant met een flinke korting voorbij zijn. Telefonisch kon ze me ook pas eind januari aan een televisie-pakket helpen. Wel jammer, want dat leek me in de wintermaanden juist fijn. De kans is groot dat wijzigingen vanaf eind januari vanzelf ook in mijn ziggo kunnen worden ingevoerd, maar daar krijg ik nog bericht over.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

rattekop
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb net een medewerker van de klantenservice gesproken. Kennelijk kan mijn pakket pas wijzigen als de eerste 3 maanden als ziggo-klant met een flinke korting voorbij zijn. Telefonisch kon ze me ook pas eind januari aan een televisie-pakket helpen. Wel jammer, want dat leek me in de wintermaanden juist fijn. De kans is groot dat wijzigingen vanaf eind januari vanzelf ook in mijn ziggo kunnen worden ingevoerd, maar daar krijg ik nog bericht over.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Fijn dat het probleem opgehelderd is, @rattekop
Mochten wij in januari iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic