beste medewerkers
jullie hadden pakket tv zenders plus pakket gelanceerd
maar staat niet meer online onder jullie tv pakketen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
€5.- per maand is extreem goedkoop. Dus gebeurt niet. Die zenders moeten ook gewoon betaald worden.
Hoi ziggi, ik heb dus TV Complete. Hierin zit dus al mooie en serie. En ik heb een extra pakket mooie en serie XL. Met de extra zenders dus. Dus kost me dit 11,95 pm.
Maar nu is er dus een pakket alleen met dezelfde extra zenders voor 9.95 pm.
Dan betaal ik toch gewoon teveel.ik kan dus gewoon complete houden xl er uit gooien en dan zender plus erbij nemen. Dan heb ik exact het zelfde voor 2,- pm minder. Dat betekend dat ik vanaf oktober dus al 2 euro pm ( totaal teveel betaal omdat Ziggo hierover niets meld?
Ik neem aan dat ik hierover kan bellen en eens over mijn contract mag praten. Ik heb namelijk nog wel een paar punten.
@RsApeld Hier is alles te lezen over TV Zenders Plus: TV Zenders Plus (ziggo.nl)
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @RsApeld ,
Je kunt zelf kiezen welk extra televisie pakket je wilt afnemen. Dat kun je per maand aanpassen in je eigen MijnZiggo account. Ik begrijp uit je bericht dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over het verschil tussen deze pakketten. Dus voor de volledigheid begin ik met een overzicht:
Movies en Series (L): Movies en Series via On Demand + content van Viacom CBS Global Distribution Group
Movies en Series XL: Het uitgebreide zenderpakket + Movies en Series via On Demand + content van Viacom CBS Global Distribution Group
TV Zenders Plus: Het uitgebreide zenderpakket van Movies en Series XL op je tv en Ziggo GO (maar dus zonder het On Demand aanbod van Viacom CBS Global Distribution Group).
Mocht je op dit moment Movies & Series XL afnemen en dit liever willen aanpassen naar ons Plus pakket, dan kun je dit dus eenvoudig aanpassen via je e MijnZiggo account. Mocht je hierover vragen hebben, dan mag je altijd een reactie plaatsen onder dit topic of contact opnemen met onze helpdesk.
Hou Meindert,
Dat betekend dus dat als ik met tv complete, de extra Movie en serie XL eruit doe en dan zender plus erin doet er niets veranderd behalve 2,- goedkoper uit ben?
Niet helemaal, @RsApeld . Naast het prijsverschil, heb je met TV zenders Plus geen toegang tot het On Demand aanbod Viacom CBS Global Distribution Group.
Qua zenders blijft het aanbod inderdaad wel gelijk.
Hoi mindert, ik heb toch tv Complete. Dan heb ik toch movie en serie L. Dat is toch on demand en het aanbod viacomCBS
@RsApeld schreef:Hoi mindert, ik heb toch tv Complete. Dan heb ik toch movie en serie L. Dat is toch on demand en het aanbod viacomCBS
Je hebt met TV Compleet toegang tot Movies en Series. Dat is zonder het Viacom aanbod.
De reactie van @Meindert is niet volledig Movies en Series L krijg je in combinatie met een mobiel abonnement bij Vodafone of Hollands Nieuwe.
@RsApeld Nee, met TV complete je Movies&series. Niet Movies&seriesL, dat moet in combinatie met Vodafone of Hollands Nieuwe. Anders is Movies&seriesL NIET mogelijk
Nee, TV Complete bestaat uit o.a. Movies & Series, niet uit Movies & Series L;
Inhoud TV Start, TV Complet en TV Max;
Wat ik bedoel, ben ik wel uit. Ik heb dus TV Complete met movie en serie en geen L dus.
Nu ben ik benieuwd wat het grootste verschil hierin is. Welke movies en series meer dan. Waar kan ik dat vinden om te vergelijken
Hier op de website 🙂
Movies & Series = https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series
Het aanbod van Movies & Series herken je aan de blauwe ster. Daarnaast kun je in het On Demand menu op je televisie en in de app eenvoudig zoeken in de catalogus. In de On Demand catalogus zie je iedere maand een selectie van de nieuwste films en series.
Movies & Series L = https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/movies-series-l
Movies & Series L is speciaal voor klanten met een Vodafone abonnement én Internet & Digitale TV van Ziggo. Je activeert dit gratis extra tv-pakket in Mijn Ziggo.
Movies & Series XL = https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl
Dat is dus niet heel veel verschil
Verschil is verschil, of het nou weinig is of heel veel. Het is er wel degelijk.
Kijk ook naar TV Zenders Plus = https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/tv-zenders-plus
Die wilde ik dus nemen ipv movie en serie XL
Daarom wilde ik het verschil weten tussen mmovie en serie en de XL dus. Tussen die twee zit dus niet veel verschil buiten de zenders om. Vandaar mijn voorkeur nu naar tv complete en tv Zenders plus. Scheelt toch weer 2 euro en een paar maanden gratis. Ik heb al Netflix en straks viaplay. Dus films en series genoeg
@RsApeld schreef:Dat is dus niet heel veel verschil
Het grote verschil is geen ViacomCBS series!!!! Bij Movies en Series die krijg je wel bij Movies en Series L. Of dat wel of niet veel is dat moet een ieder zelf beoordelen.
Concreet voorbeeld wie tot 1 januari 2022 Game of Thrones wou zien moest of Movies & Series L hebben of Movies en series XL.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.