1
Vraag
2
Reacties
sjorshoens

Level 4
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

tv zenders: plus pakket staat niet meer online

beste medewerkers

jullie hadden pakket tv zenders plus pakket gelanceerd

maar staat niet meer online onder jullie tv pakketen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Update: TV Zenders Plus staat weer op de website en is hier te vinden!

 

----

Hi @sjorshoens

Jij bent scherp! In eerste instantie dacht ik dat je doelde op Movies en Series (XL), maar sinds kort bieden wij inderdaad TV Zenders Plus aan als extra pakket voor bij je tv-pakket van Ziggo. Hierdoor krijg je toegang tot meer zenders. Het is vanaf 13 oktober 2021 beschikbaar. 

We bieden het reactief aan aan particuliere en zakelijke klanten die naast het lineaire aanbod meer zenders willen ontvangen, maar voor wie het on demand aanbod ( Movies & Series en HBO) overbodig is. Voor klanten die zowel Ziggo als Vodafone afnemen, is het TV Zenders Plus pakket een uitbreiding op hun gratis Movies & Series L pakket. 

Op dit moment wordt dit zenderpakket nog niet aangeboden via deze website. Wel kunnen wij dit zenderpakket voor je bestellen. De prijs hiervan is € 9,95 per maand. Mocht je hierin interesse hebben, dan geef je maar een gil. 
 

Bekijk in context

57 Reacties 57
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo heeft geen Pluspakket, dat zie ik alleen bij KPN.

 

Ziggo heeft Movies en Series en andere pakketten: Extra zenders | Televisie | Ziggo

 

Deze zitten ook al deels in de pakketten zelf:  Ziggo pakketten vergelijken - kies nu je pakket | Ziggo

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Update: TV Zenders Plus staat weer op de website en is hier te vinden!

 

----

Hi @sjorshoens

Jij bent scherp! In eerste instantie dacht ik dat je doelde op Movies en Series (XL), maar sinds kort bieden wij inderdaad TV Zenders Plus aan als extra pakket voor bij je tv-pakket van Ziggo. Hierdoor krijg je toegang tot meer zenders. Het is vanaf 13 oktober 2021 beschikbaar. 

We bieden het reactief aan aan particuliere en zakelijke klanten die naast het lineaire aanbod meer zenders willen ontvangen, maar voor wie het on demand aanbod ( Movies & Series en HBO) overbodig is. Voor klanten die zowel Ziggo als Vodafone afnemen, is het TV Zenders Plus pakket een uitbreiding op hun gratis Movies & Series L pakket. 

Op dit moment wordt dit zenderpakket nog niet aangeboden via deze website. Wel kunnen wij dit zenderpakket voor je bestellen. De prijs hiervan is € 9,95 per maand. Mocht je hierin interesse hebben, dan geef je maar een gil. 
 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Cecilia  schreef:

...Op dit moment wordt dit zenderpakket nog niet aangeboden via deze website. Wel kunnen wij dit zenderpakket voor je bestellen. De prijs hiervan is € 9,95 per maand. Mocht je hierin interesse hebben, dan geef je maar een gil. 


Ziggo heeft wat in de verkoop, maar wat exact, dat is nergens te achterhalen en dat gaan we ook niet vertellen. Maar mocht men toevallig €9,95 over hebben en dat bedrag willen doneren, "...dan geef je maar een gil...".

Verbazingwekkend .... of toch niet .... het is tenslotte Ziggo.


Ps. waarom dan nu niet gewoon duidelijk vertellen, wat er in dat zenderpakket zit?

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Cecilia Is dat hetgeen fZiggo ook al bood? Dat later is opgegaan in Movies&SeriesXL samen met MyPrime(or whatever the name was) 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Pasi In dit stukje wordt nader ingegaan wat TV Zenders Plus nu precies is.

''We bieden het reactief aan aan particuliere en zakelijke klanten die naast het lineaire aanbod meer zenders willen ontvangen, maar voor wie het on demand aanbod ( Movies & Series en HBO) overbodig is.'' 

Mijn excuses als dit niet concreet genoeg was. TV Zenders Plus is dus eigenlijk de extra kanalen van Movies en Series XL, maar dan zonder het On Demand aanbod van dit zenderpakket. Er zijn nu dus 3 varianten: 

Movies en Series (L): Movies en Series via On Demand + content van HBO
Movies en Series XL: Het uitgebreide zenderpakket + Movies en Series via On Demand + content van HBO
TV Zenders Plus: Het uitgebreide zenderpakket van Movies en Series XL op je tv en Ziggo GO (maar dus zonder het On Demand aanbod en HBO). 

@Template Het zenderpakket wat je bedoeld is denk ik TV Extra. Dat werd vroeger in voormalig Ziggo gebied aangeboden (voor de fusie met UPC). Dat is later opgegaan in Movies en Series XL. Bij TV Extra had je toen naast het uitgebreide zenderpakket ook al content via On Demand. Het heette toentertijd nog MyPrime. Dit nieuwe zenderpakket is dus iets anders, omdat je hierbij echt alleen het uitgebreide zenderpakket ontvangt. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Cecilia  schreef:

..Mijn excuses als dit niet concreet genoeg was. TV Zenders Plus is dus eigenlijk de extra kanalen van Movies en Series XL, maar dan zonder het On Demand aanbod van dit zenderpakket. Er zijn nu dus 3 varianten: 

Movies en Series (L): Movies en Series via On Demand + content van HBO
Movies en Series XL: Het uitgebreide zenderpakket + Movies en Series via On Demand + content van HBO
TV Zenders Plus: Het uitgebreide zenderpakket van Movies en Series XL op je tv en Ziggo GO (maar dus zonder het On Demand aanbod en HBO). 

@TemplateHet zenderpakket wat je bedoeld is denk ik TV Extra. Dat werd vroeger in voormalig Ziggo gebied aangeboden (voor de fusie met UPC). Dat is later opgegaan in Movies en Series XL. Bij TV Extra had je toen naast het uitgebreide zenderpakket ook al content via On Demand. Het heette toentertijd nog MyPrime. Dit nieuwe zenderpakket is dus iets anders, omdat je hierbij echt alleen het uitgebreide zenderpakket ontvangt. 


Excuses zijn niet nodig, maar ik miste gewoon de extra informatie ( of een link, maar die is er dus niet ).


Movies en Series XL = €11,95 = extra zenderpakket + Movies en Series via On Demand + content van HBO

TV Zenders Plus = € 9,95 = extra zenderpakket

Voor iedereen die de extra zenders interessant vinden, is 'Movies en Series XL' dan toch altijd een betere keuze? Of men moet uit principe het plus pakket kiezen en/of omdat men die €2,- ( het verschil ) beter kan besteden?


Overigens vind ik het wel erg veel extra geld, voor die paar zenders. Waarvan ik ook nog eens vind, dat een aantal daarvan gewoon in het basis pakket thuis horen. Maar Ziggo heeft e.e.a. zo slim ingedeeld, dat ( naar ik verwacht ) menigeen extra betaald voor die zenders.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Wat fijn dit pakket! 🙂 .. Ik ga het direct aanvragen. Aangezien ik geen gebruik maak van het On Demand aanbod. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Wat een fijn geluid @Pineapple! Het pakket wordt nog niet proactief op de website aangeboden. Mocht je hulp nodig hebben met het bestellen, dan geef je maar een gil. Dan regel ik het voor je! 🙂

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Ik wil niet heel vervelend doen, maar het is beetje een scheve verhouding.

 

Movies & Series XL kost €11,99

TV zenders Plus €9,99

Dus voor €2,00 meer heb je Movies & Series erbij.

 

En waarom kost Movies & Series los nu €6,95 of gaat dit pakket goedkoper worden?

 

Als TV zenders Plus €6,99 had gekost, was het beter in verhouding geweest en had ik hier zeker over nagedacht. 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@Cecilia Komt helemaal goed 🤗

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Pasi Schreef: maar ik miste gewoon de extra informatie ( of een link, maar die is er dus niet ).

 

Dit is wat ik er over kan vinden 😉

Screenshot_20211018-163910_Mijn Ziggo.jpg

Screenshot_20211018-161559_Mijn Ziggo.jpg

Screenshot_20211018-161710_Mijn Ziggo.jpg

Screenshot_20211018-161745_Mijn Ziggo.jpg

Screenshot_20211018-161809_Mijn Ziggo.jpg

Screenshot_20211018-161829_Mijn Ziggo.jpg

@Cecilia Schreef: Op dit moment wordt dit zenderpakket nog niet aangeboden via deze website. Wel kunnen wij dit zenderpakket voor je bestellen.

 

Voor die gene die het wel zelf graag bestellen is er ook een mogelijkheid in de "Mijn Ziggo" app zoals je in de screenshots hierboven kan zien 😉

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@sebas14 Nee, je krijgt voor die €2 extra, Movies&SeriesL erbij, niet Movies&Series.

 

@Cecilia Bij fZiggo had ik TV-Extra daar zat geen obdemand in.

TV-Extra en MyPrime zijn pas na de samenvoeging van UPC Nederland en Ziggo, opgegaan in Movies&SeriesXL. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@sebas14  schreef:

Ik wil niet heel vervelend doen, maar het is beetje een scheve verhouding.

 

Movies & Series XL kost €11,99

TV zenders Plus €9,99

Dus voor €2,00 meer heb je Movies & Series erbij.

 

En waarom kost Movies & Series los nu €6,95 of gaat dit pakket goedkoper worden?

 

Als TV zenders Plus €6,99 had gekost, was het beter in verhouding geweest en had ik hier zeker over nagedacht. 


€ 11,99 - € 6,95 = € 5,04 voor 40 zenders dat klinkt beter dan die € 9,95

De marketeers bij Ziggo maken mij niet wijs dat het HBO aanbod en overige movies en series maar € 2,00 waard is. 

 

Omdat bijvoorbeeld ons favoriete kanaal in dat pakket zit, notabene in sd, is die € 9,95 echt veel te duur om ons over de streep te trekken dan blijf ik wel bij Movies & Series XL.

 

@DON PAPA dat is raar wel via de app, maar niet via de Mijn Ziggo webomgeving.

 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@RoWi. Schreef: @DON PAPA dat is raar wel via de app, maar niet via de Mijn Ziggo webomgeving

 

Ja ik verbaas mij wel vaker over de werkwijze van Ziggo, maar gelukkig hebben we hier de klant helpt klant community, waar vaak de oplossing gevonden kan worden, op het doolhof wat Ziggo geregeld creëert voor hun klanten 😉

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Ceciliaik kom op 4 varianten

Movies & Series zonder de L.

Movies en Series (L): Movies en Series via On Demand + content van HBO( alleen gecombineerd met Vodafone Mobiel)
Movies en Series XL: Het uitgebreide zenderpakket + Movies en Series via On Demand + content van HBO
TV Zenders Plus: Het uitgebreide zenderpakket van Movies en Series XL op je tv en Ziggo GO (maar dus zonder het On Demand aanbod en HBO). 

 

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Kan je nagaan @Template dat ik de L bent vergeten. Nog erger 😊

Maar zoals eerder gezegd, klopt de verhouding niet.

 

In de zenderoverzicht staat trouwens Discovery Science er 2x bij.

Meer dan 40 zenders erbij....welgeteld 41 zenders extra dus en allemaal in topkwaliteit....

 

En als ik rondkijk naar andere providers dan wordt ik alleen maar verdrietiger van deze prijs.

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@sebas14  schreef:

Kan je nagaan @Template dat ik de L bent vergeten. Nog erger 😊

Maar zoals eerder gezegd, klopt de verhouding niet.

 

En als ik rondkijk naar andere providers dan wordt ik alleen maar verdrietiger van deze prijs.

 

 


Ps @sebas14  de Movies & Series L versie kost niks in Combinatie met Vodafone mobiel, daar zit dus het HBO content bij.

 

Het wordt dus €9,95 voor die TV zenders als aanvulling op het gratis pakket. Wij nemen Movies en Series XL af juist vanwege 2 tv kanalen dat kan nu dus € 24,00 per jaar voordeliger.

Screenshot_20211018-172031_Chrome.jpg

 

@Pasi op jaar basis berekent scheelt het twee maanden Movies & Series XL dat lijkt de moeite als ik op jaar basis 48,00 zou uitsparen dus  €7,95 p/m dan zou ik het overwegen, nu niet

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

@RoWi. het wordt er allemaal niet beter op. En voor deze prijs ga ik niet om. Vodafone is hier helaas te slecht met bereik en snelheid. 

Ik kijk momenteel naar kwaliteit, wat ik ervoor krijg, en wat ik ervoor moet betalen. Ik blijf dit topic volgen, want ik ben heel benieuwd hoe Ziggo deze prijs goed kan onderbouwen.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@RoWi.  schreef:


...Het wordt dus €9,95 voor die TV zenders als aanvulling op het gratis pakket. Wij nemen Movies en Series XL af juist vanwege 2 tv kanalen dat kan nu dus € 24,00 per jaar voordeliger.

 

@Pasi op jaar basis berekent scheelt het twee maanden Movies & Series XL dat lijkt de moeite als ik op jaar basis 48,00 zou uitsparen dus  €7,95 p/m dan zou ik het overwegen, nu niet


Ik heb Movies en Series XL inderdaad ook alleen maar voor enkele zenders, dus zou ik met 'Zenders Plus'' inderdaad €2,- per maand ( €24,- per jaar ) besparen. Maar met 'Movies en Series XL' voor die €2,- extra per maand, maak ik iemand anders wel weer blij.
Overigens staat die eventuele €2,- bezuiniging per maand, in geen vergelijk met de volledige maandprijs.

Ziggo heeft alle abonnements vormen en extra pakketten natuurlijk niet zo maar ingedeeld en een prijs gegeven. Om e.e.a. zo in te richten, dat het gros altijd de duurdere abonnementen 'moet' kiezen, heeft beslist wat denkwerk gekost. Maar dat zijn zaken waarop een commercieel bedrijf beslist niet bezuinigt, want daarmee is het grote geld ( makkelijker ) te verdienen.

Vergelijk het met een supermarkt en hoeveel 'denkwerk' daar wordt besteed, aan het presenteren en verkopen van de goederen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic