Nu ik de 3 deco's heb geïnstalleerd en zoals in de handleiding staat, de wifi op de connect box hebt uitgeschakeld, kan ik dan nog wel gebruik maken van de ziggo wifi spot?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Ja, hoor. Wifi spots heeft niets met te maken met of wifi op uw ConnectBox uit of aan staat.
In Mijn Ziggo kan u zien of u zelf wifi spots aan hebt staan, want alleen dan hebt u zelf ook toegang tot andermans wifi spots.
M.b.t. Deco M4, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.