1 Gebeld door Ziggo in laatste week november ,22 en overgestapt primaire reden een sportkanaal en flink goedkoper voor een jaar i.vm. een jaar 50% korting.
2 Daarna nagedacht over situatie en beseft dat coax aansluiting niet goed was van oudsher, dus week na 22 november gebeld en na lang telefoongesprek met medewerker Ziggo tot conclusie gekomen dat het beter was kabel door te meten en opnieuw naar binnen te brengen, hiervan hebben ze notitie gemaakt voor als monteur zou komen .
3 Op 22 12 kwam pas installatie pakket binnen (net voor kerst) let wel 28e liep contract af met oude provider, krap aan dus .
Ik moest zelf monteur dan bellen, gedaan !!! kwamen 28 e na kerst op laatste dag van oude contract ! hield mijn hart vast .
Monteur komt 28e als gepland pfff, maar gaat weer weg want zoals gemeld weinig / slecht signaal kon niets doen maar regelt met spoed een buiten monteur, inderdaad even later een jonge knul met alleen een schop komt en gaat aan de gang, en ……. beschadigt hierbij de glasvezel mantel, maar verlegt coax en zegt (meet niet in huis) is ok .En gaat weer weg met mededeling er komt morgen een andere monteur langs voor installatie binnen, maar 28e oude contract afgelopen !!! Weer gebeld met Ziggo een uur lang en afgesproken ik krijg maand vergoed bij oude provider, dus gebeld met Global xs om een maand extra signaal kosten €94.51
Volgende dag 29e weer een nieuwe Ziggo monteur, sluit tv s aan en telefoon maar niet met zelfde nr omdat dit pas volgende maand word vrijgegeven door Global door de verlenging !!
Daarna weer gebeld, mind you weer lang zitten bellen ca 3 kwartier, wat blijkt nu krijg via SMS ik €50 coulance voor de hele ergernis dus ook geen vergoeding voor een maand langer oude provider terwijl dit gewoon is toegezegd.
Dus resumerend :
-Glasvezelschade (nog onbekend) > moet nog gerepareerd en verhaald op Ziggo !.
-Nog geen eigen nummer meenemen met alle ellende van dien.
-Geen wifi scan en geen goede wifi, geen beloofde wifi montage > pods dus zelf aangesloten .
-Nog maand extra betalen aan Global xs !!!! anders geen tv internet en telefoon tijdens jaarwisseling !! nog geen verrekening vergoeding gezien.
-Sleuf nog steeds open in de tuin, ivm reparatie coax (slecht signaal)
Kan iemand dit oplossen ?, een teleurgestelde klant .