Op 17 december j.l. was er in mijn postcode-district een storing bij Ziggo aan internet en tv. Aangezien chatten daardoor niet mogelijk was heb ik met mijn mobiele nummer van KPN de klantenservice gebeld: 0900-1884. Eindeloos gewacht en doorverbonden. Eerst werd mij gezegd dat er een monteur moest komen en dat dit 5 dagen kon duren…. Uiteindelijk bleek die middag dat de storing niet bij mij thuis zat maar bij Ziggo. Om 20.00 uur was het opgelost. Vandaag (18 januari) kreeg ik van KPN mijn nota waaruit bleek dat het bellen van dat nummer 0900-1884 op 17 december mij € 40,90 heeft gekost. Ik vind het onacceptabel dat er voor klanten van Ziggo geen gratis klantenservice nummer beschikbaar is waar men een storing kan melden. Het was notabene een storing bij Ziggo zelf. Buiten het feit dat ik een hele dag zonder tv/internet heb gezeten (geen enkele compensatie daarvoor ontvangen) heb ik nu ook € 40,90 schade. Schandalig. Ik vind dat Ziggo mij die kosten moet vergoeden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Joannaboos, welkom op de Ziggo Community!
Wow, dat is nogal een nota voor een telefoongesprek zeg! Dat zal wel schrikken zijn! We hebben een gratis telefoonnummer, dat is 1200. Hiervoor moet je wel telefonie hebben, maar aangezien je storing had, lukte dat natuurlijk niet!
Het andere telefoonnummer is 0900 1884, hierbij betaal je je gebruikelijke mobiele kosten!
Ik zie dat je al contact hebt gehad en dat je je factuur naar ons zou sturen. Dit kun je doen via het contactformulier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.