1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Fred v Dijk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

stopzetten Volop bellen

Waarom kan nog steeds niet de optie volop bellen in je eigen account gestopt worden.
Ook informatie over hoe dit kan is niet te vinden in de klantenservice... bij toeval kijk ik in de Ziggo Community en zie over dit onderwerp reacties/vragen van meer dan anderhalf jaar geleden... 

Dus beste moderator... wil svp zorgen dat deze optie bij mij wordt uitgezet.
Nog beter dat er ook gezorgd wordt dat er een makkelijker manier wordt geboden en informatie daarover om de optie uit te zetten.
Triest dat dit nog steeds niet gebeurd is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8249Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4090Likes

Hi @Fred v Dijk, welkom hier!

Er moet inderdaad een medewerker aan te pas komen om Volop Bellen voor je stop te zetten. Bij deze heb ik dit voor je in orde gemaakt. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78246Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23316Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8249Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4090Likes

Hi @Fred v Dijk, welkom hier!

Er moet inderdaad een medewerker aan te pas komen om Volop Bellen voor je stop te zetten. Bij deze heb ik dit voor je in orde gemaakt. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail!