HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Waarom kan nog steeds niet de optie volop bellen in je eigen account gestopt worden.
Ook informatie over hoe dit kan is niet te vinden in de klantenservice... bij toeval kijk ik in de Ziggo Community en zie over dit onderwerp reacties/vragen van meer dan anderhalf jaar geleden...
Dus beste moderator... wil svp zorgen dat deze optie bij mij wordt uitgezet.
Nog beter dat er ook gezorgd wordt dat er een makkelijker manier wordt geboden en informatie daarover om de optie uit te zetten.
Triest dat dit nog steeds niet gebeurd is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Fred v Dijk, welkom hier!
Er moet inderdaad een medewerker aan te pas komen om Volop Bellen voor je stop te zetten. Bij deze heb ik dit voor je in orde gemaakt. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail!
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Fred v Dijk, welkom hier!
Er moet inderdaad een medewerker aan te pas komen om Volop Bellen voor je stop te zetten. Bij deze heb ik dit voor je in orde gemaakt. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...