Waarom kan nog steeds niet de optie volop bellen in je eigen account gestopt worden.
Ook informatie over hoe dit kan is niet te vinden in de klantenservice... bij toeval kijk ik in de Ziggo Community en zie over dit onderwerp reacties/vragen van meer dan anderhalf jaar geleden...
Dus beste moderator... wil svp zorgen dat deze optie bij mij wordt uitgezet.
Nog beter dat er ook gezorgd wordt dat er een makkelijker manier wordt geboden en informatie daarover om de optie uit te zetten.
Triest dat dit nog steeds niet gebeurd is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Fred v Dijk, welkom hier!
Er moet inderdaad een medewerker aan te pas komen om Volop Bellen voor je stop te zetten. Bij deze heb ik dit voor je in orde gemaakt. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Fred v Dijk, welkom hier!
Er moet inderdaad een medewerker aan te pas komen om Volop Bellen voor je stop te zetten. Bij deze heb ik dit voor je in orde gemaakt. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.