Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Katie
Level 2

smartcard

Mijn smartcard wordt niet herkent door mijn tv.

Het nummer van mijn smartcard komt niet overeen met het nummer wat bij mijn ziggo staat geregistreerd.

naast de mediabox heb ik een human met smartcard

en een CI module met het smartcard

bij mijn ziggo staan naast de mediabox en de andere 2 smartcards geregistreerd onder andere nummers

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Pasi
Level 19


Hallo,

dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen.

Persoonlijk zou ik geen smartcard nummers hier plaatsen: U kan uw log aanpassen, door op de 3 puntjes ( … ) rechtsonder te klikken en daarna "Bewerk" te kiezen.


Als de smartcard niet in ‘Mijn Ziggo’ staat, dan is deze waarschijnlijk niet ( meer ) geactiveerd. Ziggo activeert geen smartcards meer, behalve als deze zijn meegeleverd bij een onlangs uitgeleverde Humax of CI+ module.

Een tweedehands smartcard wordt door Ziggo niet meer geactiveerd.
 

The Fons
Level 10

Wat Pasi al zegt haal de smartcard nummers uit je bericht. Er komt vanzelf een moderator langs in dit topic, waarmee je e.e.a. kan kortsluiten betreffende de juiste smartcards die geactiveerd horen te zijn. En of dat überhaupt nog mogelijk is.

0 Kudos
Katie
Level 2
Topicstarter

Ik had even niet in de gaten dat dit een openbaar forum was. 
de smartcardnummers heb ik uit het bericht verwijderd.

bedankt voor de aanwijzing