Ik heb een televisie en een CI module gekocht, maar heb nog een smartkaart nodig om erin te stoppen. Hoe kom ik aan deze kaart?
En waarom is er niet gewoon een klantenservice waar ik die vraag aan kan stellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Antwoord over de Smartcard die verkoopt Ziggo niet. Ziggo verhuurt deze alleen samen met Ci+ module
Nummer van klantenservice is 0900 1844
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Antwoord over de Smartcard die verkoopt Ziggo niet. Ziggo verhuurt deze alleen samen met Ci+ module
Nummer van klantenservice is 0900 1844
Template wrote:...Nummer van klantenservice is 0900 1844
Hallo, dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen.
0900 - 1844 is wel een betaald nummer !!
Tst 1200 ( servicelijn van 08.00 – 20.00 ) is gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
Maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
– Facebook Messenger
– Twitter
– Contactformulier
– Opzegformulier
– Algemene info
– Webshop
Hi @Annette Weultjes
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd! Ik zie dat je inmiddels al via de website een Extra CI+ module hebt besteld. Helemaal super! Dat is inderdaad hetgeen wat je nodig hebt om op je tweede televisie alle zenders van je abonnement te kunnen bekijken. We verkopen namelijk geen losse smartcards.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.