1
Vraag
2
Reacties
Annette Weultje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smart kaart voor in CI module

Ik heb een televisie en een CI module gekocht, maar heb nog een smartkaart nodig om erin te stoppen. Hoe kom ik aan deze kaart?

En waarom is er niet gewoon een klantenservice waar ik die vraag aan kan stellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Antwoord over de Smartcard die verkoopt Ziggo niet. Ziggo verhuurt deze alleen samen met Ci+ module

 

Nummer van klantenservice is 0900 1844

Bekijk in context

3 Reacties 3
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Antwoord over de Smartcard die verkoopt Ziggo niet. Ziggo verhuurt deze alleen samen met Ci+ module

 

Nummer van klantenservice is 0900 1844

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Template wrote:

...Nummer van klantenservice is 0900 1844


Hallo, dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen.
 

0900 - 1844 is wel een betaald nummer !!

Tst 1200 ( servicelijn van 08.00 – 20.00 ) is gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
 

Maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Facebook Messenger
Twitter
Contactformulier
Opzegformulier
Algemene info
Webshop

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Annette Weultjes 
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd! Ik zie dat je inmiddels al via de website een Extra CI+ module hebt besteld. Helemaal super! Dat is inderdaad hetgeen wat je nodig hebt om op je tweede televisie alle zenders van je abonnement te kunnen bekijken. We verkopen namelijk geen losse smartcards. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic