Hoi,
het volgende nu krijg ik via de chat te horen dat ze me monteursafspraak niet meer zien staan...
En dan moet ik geduld hebben en rustig zijn...dit is echt niet leuk meer...Ik had gehoopt op een reactie hier..
zowel op twitter als op chat wordt dit bevestigd.
De afspraak is verwijderd door iemand zonder mijn akkoord of het is overlegd ook zou dit geen fijnne chat te zijn geweest waarvan ik niets weet..ik heb een bevestiging dat deze afspraak is geannuleerd.
ik bel maar naar 0900 nummer..het plezier van ziggo is bij mij nu ver te zoeken..
Hier wordt je toch dood en dood ziek van iemand heeft mijn afspraak verwijderd zonder goedkeuring en nu kunnen ze alleen op tijden dat ik moet werken. ik kan me nu voorstellen dat mensen hard weg rennen bij ziggo.
Wie helpt mij binnen ziggo op dit moment niemand.
Het probleem wordt nu bij mij neergelegd waar ik niets van weet, het blijk dat een medewerker tijdens de chat deze afspraak heeft verwijderd.
Nu kan pas volgende week geholpen worden..dit is mijn laatste adem met ziggo.
Ik ben nu al een week bezig om alles te regelen, ik wordt nu zonder overleg van opzegging naar klantenservice verbonden..ik moet tig ke,er mijn postcode, huisnummer en moet alles vertellen...Een klachtenbrief via contacformulier heeft ook geen zin want daar wordt ook niet op gereageerd. vind je dan gek dat een klant dan boos worden ze worden niet gehoord.
Het probleem van ziggo wordt nu bij de klant gelegd terwijl dit een fout van ziggo is...Ik begin echt moe te worden.
Hoera er staat een afspraak voor morgenochtend tussen 08:00 - 13:00 uur alleen weten we niet of dit nu een installatiemonteur is of een servicemonteur dit kon de medewerker niet zeggen...dus aan een installatiemonteur heb ik niets.