Woustein

Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

slechte service, iedereen zeg maar iets, en afspraken komen ze niet na..

Ik heb een paar dagen geleden internet en tv besteld maar heb ik het gevoel dat ik al een maand bezig ben. ik deed me bestelling maar zag gegeven moment via de site een andere voorstel, ik naar ziggo gebeld naar de klantenservice (steph) gesproken die gaf aan dit is geen probleem maar gaf advies, eerst alles laten installeren en dan gaan we dit veranderen..oke fijn dacht ik. pakket binnen afspraak voor monteur gemaakt, dhr aan de telefoon het verhaal verteld hoe en wat foto's verstuurd dit was geen probleem we doe een kabel doortrekken via de pvc buis naar je aansluiting in de woonkamer en kan je je modem aansluiten. Oke de monteur kwam anderhalf uur later dan ik het sms kreeg. monteur kwam binnen en waar moet het geinstalleerd worden ik liet hem de situatie zien en vertelde wat er tijdens de monteursafspraak is afgesproken, hij gaf al direct aan daar heb ik geen zin in ik gaf aan dat dit afgesproken is en dat ik hiervoor wil betalen, hij begon erover dit kan niet etc. ik dacht heb ik dit weer.. oke.. dhr wilde gaan aansluiten en gaf aan ik ga naar beneden en ga mijn spullen pakken..ik wachten 5 minuten en vond het lang duren ik keek naar beneden en geen ziggo wagen meer te zien dus met noorderzon vertrokken ik voelde me in behoorlijk in de .. genomen, ik naar ziggo gebeld en kreeg van een medewerkster al gelijk een grote mond omdat ik niet akkoord ging met een afspraak een anderhalve week later, ik kan er niets aan doen dat de monteur er van door is gegaan..even later kreeg ik een andere medewerker van ziggo aan de lijn en dit gaf aan dat er een escalatie tussen mij en dhr was geweest..ik gaf aan dat dit niet waar is, maar dan trek je bij ziggo aan kortste eind. ik gaf aan dat ik niet akkoord ging met een anderhalve week weer te wachten en weer een vrije dag te nemen..ik heb toen aangegeven je mag de boel annuleren, dit is ook gebeurt mijn wederhelft kwam s'avonds thuis en ook die viel zij mond open, die wilde ziggo nog een kans gegeven. die belde op en had gesproken met dhr W. van de afdeling retentie, die vertelde dat het 24 uur duurde dat een heractivering duurde daarmee akkoord en hij gaf aan als u niet voor 15:00 uur heb gebeld dat moet u ons terugbellen, je raad het al wij waren niet gebeld, ik ben 2 uur bezig gebeld om bij de afdeling retentie te komen, daar werd enthousais verteld dat deze activerering niet was uitgevoerd, wij moesten weer 24 uur wachten voor heractivering... oke de volgend dag weer niet terug gebeld door ziggo, wij weer bellen daar kregen we te horen dat de heractivering nog bezig was..oke dat kan, wij vroegen aan de medewerkster van de afdeling retentie en wat gebeurt erna ...ze gaf aan dat ze dat niet kon vertellen en dat ze dit niet wist en daar konden we het meedoen..wij namen daar geen genoegen mee dus opnieuw bellen daar kregen we hetzelfde te horen maar ook dat  de afspraak voor 12 maanden voor 50% ook was vervallen..onze mond viel open..ik bleef nu niet meer vriendelijk.. welke lijk uit de kast konden we nog meer verwachten van ziggo.. ook gebeld over de installatie van diverse afdeling kreeg ik te horen het modem moet in de meterkast komen het kan niet anders...dus ik moet maar akkoord gaan terwijl ik nu kpn heb waar het modem ook sta en slechte verbinding heb waarom stap ik dan over..misschien nog een beetje hoop (deze is nu weg) vanmiddag hoorde dat we de activiering rond was, dus gevraagd over mijn contract ik kan alleen maar doen met 12 maanden netflex en videoland gratis terwijl ik anders had afgesproke zowel met de afdeling verkoop en dhr W van de afdeling retentie dit staat ook in de historie bij ziggo..of ik kan annuleren..ik ben echt wit heet op ziggo..ik laat het nu even rusten en zit er over te denken dan maar naar tmobile of andere glasvvezel aanbieder te gaan..ik wil betalen etc. heb bewijs dat ik mijn contract heb afgesproken met korting en krijg nu niets meer..ik moet maar me mond houden en naar ziggo te luisteren...ik wil internet en tv van ziggo met de afspraak 12 maanden 50%..en monteur die komt installeren want er zit een stekker in de meterkast van ziggo (zeer oude stekker) de kabelkastje zit in de woonkamer maar er is geen kabel aanwezig vanaf de meterkast naar kastje van ziggo in de woonkamer..ik wil ervoor maar betalen maar dit wil ziggo niet etc. etc. etc.

 

39 Reacties 39
Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan deze afspraak nog altijd afzeggen.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Woustein , ik zou om te beginnen eerst eens rustig ademhalen, we snappen dat je boos bent, maar dat lost niets op.

@Cecilia , is in dit topic actief, laat die nu even haar werk doen.  Ik weet zeker dat het allemaal goedkomt.

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Hatolex,

Mijn adem is lang geweest en ik ben rustig maar het is toch onvoorstelbaar dat ik iemand die op de administratie werkt, meer weet dan de technische medewerkers bij ziggo.

Ik ben nieuw hier en weet niet goed hoe het werkt, het is me wel duidelijk dat dit forum bedoel is om elkaar te helpen. Ik begrijp niet wat de verbinding met ziggo is?

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is de huidige situatie

 

20220606_184230.jpg

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

als ik dit allemaal lees begrijp ik de frustratie goed. de monteur die gaat langskomen vervangt dus de hoofdaansluiting (gratis) en er moet 1 kabel getrokken worden vanaf de meterkast naar de woonkamer voor de next box. kosten hiervan zijn 15 euro per kwartier, als de buis zonder rare knikken is etc is dit meestal in max een half uur gebeurd. als de hoofdaansluiting is vervangen word er een meting van het signaal gedaan,  ook op de aansluiting die dan in de woonkamer gemaakt is. op EIGEN risico kan het modem daar aangesloten worden, maar het is niet aan te raden. dit is een keus die je zelf kan maken, weet alleen niet wat de reden is dat je m in de woonkamer wilt?

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Woustein Schreef: Ik ben nieuw hier en weet niet goed hoe het werkt, het is me wel duidelijk dat dit forum bedoel is om elkaar te helpen. Ik begrijp niet wat de verbinding met ziggo is?

 

Dit is een klant helpt klant forum, maar er zijn ook Ziggo medewerkers actief op het forum, voor als er hulp vanuit Ziggo gewenst is waar de andere klanten niet bij kunnen helpen. Je kunt deze Ziggo medewerkers herken door dat ze "Ziggo" voor hun naam hebben staan (zie voorbeeld hieronder).

 

Screenshot_20220606-195145_Edge.jpg

Cecilla heeft ook al gereageerd in je topic, dus lees haar postings nog maar een keer terug 😉

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Hatolex,

 

Helaas zie ik weinig gebeuren dus ga maar weer zelf op onderzoek uit.. er staat nu afspraak met monteur voor vrijdagavond!! eerder kon niet en ze weten niet wat voor monteur er komt een installatiemonteur of een servicemonteur, het verschil weten ze niet..

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilla,

 

I

Er staat nu een afspraak voor vrijdagavond, helaas kon het niet eerder.. maar bij het 0900 nummer weten ze niet wat voor monteur een vrijdagavond komt, ze weten niet het verschil tussen een installatiemonteur en een servicemonteur.

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi,

 

het volgende nu krijg ik via de chat te horen dat ze me monteursafspraak niet meer zien staan...

En dan moet ik geduld hebben en rustig zijn...dit is echt niet leuk meer...Ik had gehoopt op een reactie hier..

zowel op twitter als op chat wordt dit bevestigd.

De afspraak is verwijderd door iemand zonder mijn akkoord of het is overlegd ook zou dit geen fijnne chat te zijn geweest waarvan ik niets weet..ik heb een bevestiging dat deze afspraak is geannuleerd.

ik bel maar naar 0900 nummer..het plezier van ziggo is bij mij nu ver te zoeken..

Hier wordt je toch dood en dood ziek van iemand heeft mijn afspraak verwijderd zonder goedkeuring en nu kunnen ze alleen op tijden dat ik moet werken. ik kan me nu voorstellen dat mensen hard weg rennen bij ziggo.

 

Wie helpt mij binnen ziggo op dit moment niemand.

Het probleem wordt nu bij mij neergelegd waar ik niets van weet, het blijk dat een medewerker tijdens de chat deze afspraak heeft verwijderd.

Nu kan pas volgende week geholpen worden..dit is mijn laatste adem met ziggo.

 

Ik ben nu al een week bezig om alles te regelen, ik wordt nu zonder overleg van opzegging naar klantenservice verbonden..ik moet tig ke,er mijn postcode, huisnummer en moet alles vertellen...Een klachtenbrief  via contacformulier heeft ook geen zin want daar wordt ook niet op gereageerd. vind je dan gek dat een klant dan boos worden ze worden niet gehoord.

Het probleem van ziggo wordt nu bij de klant gelegd terwijl dit een fout van ziggo is...Ik begin echt moe te worden.  

Hoera er staat een afspraak voor morgenochtend tussen 08:00 - 13:00 uur alleen weten we niet of dit nu een installatiemonteur is of een servicemonteur dit kon de medewerker niet zeggen...dus aan een installatiemonteur heb ik niets.

 

 

 

 

 

 

 

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

monteur is geweest en gaf het advies om 2e next box mini te installeren en te bestellen.

De monteur heeft deze besteld maar nu wordt ineens ook bij contract veranderd waar ik niets van weet.

We hadden de afspraak 12 maanden 50% en krijg nu niets...ik ga weer in de molen van ziggo

En krijg net iemand van ziggo aan de lijn, u heb te veel bestelling daarom verval u contact, ik heb alles in overleg gedaan..het verwijt wordt elke keer bij mij neergelegd..ik begin er nu een beetje zat te worden, ik heb een lange adem gehad en dit komt nu bijna aan het einde.. Er is al zoveel wat fout is gegaan en ik heb nog niet wat ik wil thuis, ik zit met een next box op de kast dit niet aangesloten is, kan geen tv kijken in de slaapkamer en weet niet wat voor contract ik krijgt.

 

Zojuist gebeld en je gaat lachen, de box die de monteur heeft aangevraagd staat niet in het systeem.

dus krijg een nieuw contact en de produkten of diensten worde aangepast of geleverd.

 

 

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

monteur is geweest en gaf het advies om 2e next box mini te installeren en te bestellen.

De monteur heeft deze besteld maar nu wordt ineens ook bij contract veranderd waar ik niets van weet.

We hadden de afspraak 12 maanden 50% en krijg nu niets...ik ga weer in de molen van ziggo

En krijg net iemand van ziggo aan de lijn, u heb te veel bestelling daarom verval u contact, ik heb alles in overleg gedaan..het verwijt wordt elke keer bij mij neergelegd..ik begin er nu een beetje zat te worden, ik heb een lange adem gehad en dit komt nu bijna aan het einde.. Er is al zoveel wat fout is gegaan en ik heb nog niet wat ik wil thuis, ik zit met een next box op de kast dit niet aangesloten is, kan geen tv kijken in de slaapkamer en weet niet wat voor contract ik krijgt.

 

Zojuist gebeld en je gaat lachen, de box die de monteur heeft aangevraagd staat niet in het systeem.

dus krijg een nieuw contact en de produkten of diensten worde aangepast of geleverd.

Ik heb nu weer de administratie gebeld en die geeft weer aan u heeft helemaal geen contract en er is geen bestelling voor andere box, wie binnen ziggo kan bij helpen..dit is echt absurd.

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

monteur is geweest en gaf het advies om 2e next box mini te installeren en te bestellen.

De monteur heeft deze besteld maar nu wordt ineens ook bij contract veranderd waar ik niets van weet.

We hadden de afspraak 12 maanden 50% en krijg nu niets...ik ga weer in de molen van ziggo

En krijg net iemand van ziggo aan de lijn, u heb te veel bestelling daarom verval u contact, ik heb alles in overleg gedaan..het verwijt wordt elke keer bij mij neergelegd..ik begin er nu een beetje zat te worden, ik heb een lange adem gehad en dit komt nu bijna aan het einde.. Er is al zoveel wat fout is gegaan en ik heb nog niet wat ik wil thuis, ik zit met een next box op de kast dit niet aangesloten is, kan geen tv kijken in de slaapkamer en weet niet wat voor contract ik krijgt.

 

Zojuist gebeld en je gaat lachen, de box die de monteur heeft aangevraagd staat niet in het systeem.

dus krijg een nieuw contact en de produkten of diensten worde aangepast of geleverd.

Ik heb nu weer de administratie gebeld en die geeft weer aan u heeft helemaal geen contract en er is geen bestelling voor andere box, wie binnen ziggo kan bij helpen..dit is echt absurd.

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

nu moet ik weer 4 dagen wachten krijg ik te horen ik zit al andere halve week te wachten op een contract. ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben..

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

telkens een bericht plaatsen heeft echt geen zin hoe vervelend het ook is

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Misschien kom het zo over, maar ik maak het en dan weer zus mee en dan weer zo..

Ik krijg nergen een conncreet antwoord dat is toch om gek te wroden.. een andere zou misschien al opgezegd hebben maar ik wil de komende 24 uur nog proberen op een oplossing te komen maar ik betwijfel het want ik heb geen idee waar ik terech kan voor hulp.

Klachtenformulier ingevuld hoor je al na 5 dagen niets.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Woustein

Sorry dat je ook hier lang op een reactie van ons hebt moeten wachten. We helpen je met alle liefde verder want ik kan mij voorstellen dat het op deze manier veel frustratie oplevert. Laten we ervoor zorgen dat je abonnement juist komt te staan. 

Wat is precies het abonnement wat je graag zou willen? Dan ga ik allereerst voor je kijken wat er al goed staat en waar nog werk aan de winkel is. 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Mariska,

 

He he, eindelijk iemand die me wilt helpen, ik heb alleen maar verwijten gehad.

De afspraak is 12 maanden voor 50% voor 1 jaar.

 

De monteur is gisteren langs geweest, die gaf als advies om extra mini te bestellen, mijn wederhelft deze besteld wat krijg een andere contract maar geen mini.

vanochtend weer gebeld de medewerkster gaf aan er is helemaal geen mini besteld, ik moet maar controleren of de actie is uitgevoerd.

 

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Mariska,

 

Weet je al iets meer?

 

gr

Woustein
Topicstarter
Level 2
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Mariska,

 

Ik dacht dat ik je al een reactie had gegeven maar zie hem niet terug.

de afspraak 12 maanden voor 50%, heb daar ook chatbewijs van.

 

En ik zie net dat er een pakketje van ziggo onderweg is.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Woustein Zojuist heb ik even jouw gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat mijn collega 12 maanden 50% korting voor jou heeft geregeld. De kortingsregel wordt in de achterliggende systemen opgevoerd en men is hier op dit moment mee bezig. 

Wat betreft deze vraag: En ik zie net dat er een pakketje van ziggo onderweg is.
Zo te zien is er inderdaad een Extra Next Mini naar jou onderweg. Je ontvangt nog een track and trace per e-mail zodat je het bezorgmoment in de gaten kunt houden. 

Uitgelicht topic