Ik heb een paar dagen geleden internet en tv besteld maar heb ik het gevoel dat ik al een maand bezig ben. ik deed me bestelling maar zag gegeven moment via de site een andere voorstel, ik naar ziggo gebeld naar de klantenservice (steph) gesproken die gaf aan dit is geen probleem maar gaf advies, eerst alles laten installeren en dan gaan we dit veranderen..oke fijn dacht ik. pakket binnen afspraak voor monteur gemaakt, dhr aan de telefoon het verhaal verteld hoe en wat foto's verstuurd dit was geen probleem we doe een kabel doortrekken via de pvc buis naar je aansluiting in de woonkamer en kan je je modem aansluiten. Oke de monteur kwam anderhalf uur later dan ik het sms kreeg. monteur kwam binnen en waar moet het geinstalleerd worden ik liet hem de situatie zien en vertelde wat er tijdens de monteursafspraak is afgesproken, hij gaf al direct aan daar heb ik geen zin in ik gaf aan dat dit afgesproken is en dat ik hiervoor wil betalen, hij begon erover dit kan niet etc. ik dacht heb ik dit weer.. oke.. dhr wilde gaan aansluiten en gaf aan ik ga naar beneden en ga mijn spullen pakken..ik wachten 5 minuten en vond het lang duren ik keek naar beneden en geen ziggo wagen meer te zien dus met noorderzon vertrokken ik voelde me in behoorlijk in de .. genomen, ik naar ziggo gebeld en kreeg van een medewerkster al gelijk een grote mond omdat ik niet akkoord ging met een afspraak een anderhalve week later, ik kan er niets aan doen dat de monteur er van door is gegaan..even later kreeg ik een andere medewerker van ziggo aan de lijn en dit gaf aan dat er een escalatie tussen mij en dhr was geweest..ik gaf aan dat dit niet waar is, maar dan trek je bij ziggo aan kortste eind. ik gaf aan dat ik niet akkoord ging met een anderhalve week weer te wachten en weer een vrije dag te nemen..ik heb toen aangegeven je mag de boel annuleren, dit is ook gebeurt mijn wederhelft kwam s'avonds thuis en ook die viel zij mond open, die wilde ziggo nog een kans gegeven. die belde op en had gesproken met dhr W. van de afdeling retentie, die vertelde dat het 24 uur duurde dat een heractivering duurde daarmee akkoord en hij gaf aan als u niet voor 15:00 uur heb gebeld dat moet u ons terugbellen, je raad het al wij waren niet gebeld, ik ben 2 uur bezig gebeld om bij de afdeling retentie te komen, daar werd enthousais verteld dat deze activerering niet was uitgevoerd, wij moesten weer 24 uur wachten voor heractivering... oke de volgend dag weer niet terug gebeld door ziggo, wij weer bellen daar kregen we te horen dat de heractivering nog bezig was..oke dat kan, wij vroegen aan de medewerkster van de afdeling retentie en wat gebeurt erna ...ze gaf aan dat ze dat niet kon vertellen en dat ze dit niet wist en daar konden we het meedoen..wij namen daar geen genoegen mee dus opnieuw bellen daar kregen we hetzelfde te horen maar ook dat de afspraak voor 12 maanden voor 50% ook was vervallen..onze mond viel open..ik bleef nu niet meer vriendelijk.. welke lijk uit de kast konden we nog meer verwachten van ziggo.. ook gebeld over de installatie van diverse afdeling kreeg ik te horen het modem moet in de meterkast komen het kan niet anders...dus ik moet maar akkoord gaan terwijl ik nu kpn heb waar het modem ook sta en slechte verbinding heb waarom stap ik dan over..misschien nog een beetje hoop (deze is nu weg) vanmiddag hoorde dat we de activiering rond was, dus gevraagd over mijn contract ik kan alleen maar doen met 12 maanden netflex en videoland gratis terwijl ik anders had afgesproke zowel met de afdeling verkoop en dhr W van de afdeling retentie dit staat ook in de historie bij ziggo..of ik kan annuleren..ik ben echt wit heet op ziggo..ik laat het nu even rusten en zit er over te denken dan maar naar tmobile of andere glasvvezel aanbieder te gaan..ik wil betalen etc. heb bewijs dat ik mijn contract heb afgesproken met korting en krijg nu niets meer..ik moet maar me mond houden en naar ziggo te luisteren...ik wil internet en tv van ziggo met de afspraak 12 maanden 50%..en monteur die komt installeren want er zit een stekker in de meterkast van ziggo (zeer oude stekker) de kabelkastje zit in de woonkamer maar er is geen kabel aanwezig vanaf de meterkast naar kastje van ziggo in de woonkamer..ik wil ervoor maar betalen maar dit wil ziggo niet etc. etc. etc.