Samenwonen en wij hebben ieder een abonnement. Zouden 1 abonnement willen opzeggen en ons mailadres @home en Vodafone willen behouden. Hoe te handelen en wat zijn de minpunten !!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U geeft te weinig informatie om daar een zinnig antwoord op te geven.
Welk abonnement is er op het toekomstig samenwoonadres? Zijn de e-mailadressen daaraan gekoppeld? Zijn beide contracten per maand opzegbaar of is er bij een van beide nog een vaste looptijd?
Indien je decoders met hardeschijf wil blijven gebruiken. Dan houd het abonnement met de meeste smartcards.
Je kan namelijk nooit meer losse kopen.
Hi @ttbertrams, welkom op de Ziggo Community!
Goed om even wat meer informatie in te winnen over zulke zaken. De informatie is inderdaad nog wel wat gering, maar ik zie in ieder geval dat @Template al goede info geeft voor wat betreft het digitale tv-gedeelte.
Wat betreft je e-mailadressen: We kunnen deze in deze situaties altijd omzetten. Als alle e-mails echter op één van de twee abonnementen staat, is het natuurlijk het meest logisch om deze te verhuizen en de ander op te zeggen.
Vodafone staat hier los van, de gratis extra's worden gecheckt op basis van je adres, dus zodra je dat mee verhuist, komt dat goed
Hi @ttbertrams,
Ik heb zojuist twee andere topics van je gesloten, omdat het over hetzelfde onderwerp gaat. Heb je na onze reacties nog specifieke vragen waar we hier mee kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.