retourzending track en tracecode kwijt

Hallo Ziggo, 

ben heel erg van streek, op 26-11-2020 heb ik een wifibooster retourgezonden. Omdat achteraf bleek het probleem in de mediabox next te zitten!! Het vervelende is dat ik er vorige week pas achter kwam dat het abonnement niet beëindig was. Nu krijg ik als antwoord dat de wifibooster nooit door jullie is ontvangen en ik daar de kosten voor moet dragen omdat ik na 1 ½ maand de track en tracé code heb weggedaan. Na telefonisch onderhoud met een vreselijk arrogante medewerker die mij wel even vertelde dat dit zo is. Hoe gaan we dit oplossen Ziggo??

cowgirl
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hey @cowgirl . Welkom hier!

Ik ben meteen even je gegevens ingedoken om te kijken wat er allemaal speelt en eventueel nog besproken is. Ik zie dat je booster inmiddels opgezegd is en de retourzending niet langer wordt gevolgd. Hier zullen dus geen kosten meer voor komen :-). 

Bekijk in context

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11168Reacties
  • 855Oplossingen
  • 3926Likes
2 Reacties 2

Hey @cowgirl . Welkom hier!

Ik ben meteen even je gegevens ingedoken om te kijken wat er allemaal speelt en eventueel nog besproken is. Ik zie dat je booster inmiddels opgezegd is en de retourzending niet langer wordt gevolgd. Hier zullen dus geen kosten meer voor komen :-). 

Bekijk in context

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11168Reacties
  • 855Oplossingen
  • 3926Likes

Dankjewel @Lycke Ziggo 

Gisterenavond ben ik hier over gebeld, en gelukkig is alles opgelost het heeft mij heel wat slapeloze nachten bezorgd ? 

nogmaals bedankt voor je reactie en een fijne dag nog ?

cowgirl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic