Hallo Ziggo,
ben heel erg van streek, op 26-11-2020 heb ik een wifibooster retourgezonden. Omdat achteraf bleek het probleem in de mediabox next te zitten!! Het vervelende is dat ik er vorige week pas achter kwam dat het abonnement niet beëindig was. Nu krijg ik als antwoord dat de wifibooster nooit door jullie is ontvangen en ik daar de kosten voor moet dragen omdat ik na 1 ½ maand de track en tracé code heb weggedaan. Na telefonisch onderhoud met een vreselijk arrogante medewerker die mij wel even vertelde dat dit zo is. Hoe gaan we dit oplossen Ziggo??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @cowgirl . Welkom hier!
Ik ben meteen even je gegevens ingedoken om te kijken wat er allemaal speelt en eventueel nog besproken is. Ik zie dat je booster inmiddels opgezegd is en de retourzending niet langer wordt gevolgd. Hier zullen dus geen kosten meer voor komen :-).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @cowgirl . Welkom hier!
Ik ben meteen even je gegevens ingedoken om te kijken wat er allemaal speelt en eventueel nog besproken is. Ik zie dat je booster inmiddels opgezegd is en de retourzending niet langer wordt gevolgd. Hier zullen dus geen kosten meer voor komen :-).
Dankjewel @Lycke Ziggo
Gisterenavond ben ik hier over gebeld, en gelukkig is alles opgelost het heeft mij heel wat slapeloze nachten bezorgd ?
nogmaals bedankt voor je reactie en een fijne dag nog ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.