Sylomun

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

"Producten en Verbruik" grijs in Mijn Ziggo.

Gegevens
** verwijderd **
Dit staat nog op mijn ziggo.

Producten en Verbruik zijn grijs en ik kan niks doen. Mijn abonnement begun op 19 Juni 2019, maar pas 24 Juni 2019 had ik een aansluiting. Ziggo stuurt mij mail nog steeds via mijn oud provider(Telfort).
Adres Ziggo Aansluiting: (is LEEG)

** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijke gegevens verwijderd.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 519Likes
Hoi Sylomun, welkom hier!

Dit is geen lekker begin natuurlijk. Laten we de eerste factuur even afwachten. Mocht het zo zijn dat die eerste paar dagen toch in rekening zijn gebracht dan gaan we die voor je vergoeden. Dat komt goed. Wil je mij verder in een privébericht je goede mailadres sturen? Dan pas ik die aan in onze systemen. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en voor 'Stuur bericht' te kiezen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16655Posts
  • 1312Oplossingen
  • 2941Likes
De administratieve verwerking duurt altijd een paar dagen.
Sparco1955
Expert
Expert
  • 1714Posts
  • 163Oplossingen
  • 428Likes
Sylomun ,

Niet erg handig om Uw gegevens zo op het internet te smijten. Gebruik de 3 puntjes rechtsonder en kies bewerken dan kunt u binnen het uur Uw gegevens nog verwijderen.
Sylomun
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt Sparco1955 , ik moet ook met mijn gmail.com account inloggen.
Sylomun
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jan F. dat is een week zonder internet en televisie en bellen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 519Likes
Hoi Sylomun, welkom hier!

Dit is geen lekker begin natuurlijk. Laten we de eerste factuur even afwachten. Mocht het zo zijn dat die eerste paar dagen toch in rekening zijn gebracht dan gaan we die voor je vergoeden. Dat komt goed. Wil je mij verder in een privébericht je goede mailadres sturen? Dan pas ik die aan in onze systemen. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en voor 'Stuur bericht' te kiezen.

Bekijk in context

Uitgelicht topic