Het lukt mij helaas niet om via Mijn Ziggo, of de per e-mail ontvangen activatie-link, het (met Vodafone gratis) SkyShowtime te activeren.
Zodra ik de activatie-link uit de e-mail gebruik, of vanuit Mijn Ziggo kies voor "Mijn streamingdiensten beheren", opent er een nieuw browservenster, waarin dan - zonder resultaat - eindeloos wordt getracht verbinding te maken (blanco venster met ziggo-wachtsymbool). Daarbij maakt het geen verschil welke browser ik gebruik op mijn PC en geeft ook de Ziggo-app op mijn telefoon hetzelfde resultaat.
Ik had in november exact dezelfde ervaring, toen ik mijn ViaPlay wilde beëindigen. Toen heeft uiteindelijk een medewerker van Ziggo die dienst voor mij beëindigd, nadat ook hij geen oplossing kon bieden voor het issue dat me nu dus verhindert om een dienst te activeren die volgens de productenpagina wel is toegevoegd aan mijn pakket. Kanaal 157 (SkyShowtime) blijft echter ontoegankelijk voor mij.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik neem het even over van Judith, haar werkdag zit er inmiddels op @MarV62
Ik heb zojuist ook even ingelogd in jouw Mijn Ziggo omgeving via de browser, maar heb daar wel de mogelijkheid de streamingsdienst SkyShowtime te activeren.
Wil je het eens via de browser Edge proberen op een ander apparaat? Soms kan het ook helpen om cookies e.d. te verwijderen want via mijn browser werkt het dus wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @MarV62 dat is ook wat, heb je gratis SkyShowtime, kun je er niet van genieten! Ik wil graag even met je meekijken waarom het niet lukt om dit te activeren. Voeg in je Ziggo Community profiel de gebruikersnaam van je Mijn Ziggo account toe ( alleen je gebruikersnaam ) dan ga ik op onderzoek uit.
Dank voor je reactie, Judith. Fijn dat je dit issue wilt oppakken.
Ik zie in mijn profiel geen veld waarin ik mijn Ziggo-accountnaam kan invullen. Ik had al wel mijn postcode en huisnummer ingevuld bij de aanmaak van het profiel en heb nu ook mijn accountnaam ingevuld in het opmerkingen-veld (privé). Kun je hier iets mee?
Ik neem het even over van Judith, haar werkdag zit er inmiddels op @MarV62
Ik heb zojuist ook even ingelogd in jouw Mijn Ziggo omgeving via de browser, maar heb daar wel de mogelijkheid de streamingsdienst SkyShowtime te activeren.
Wil je het eens via de browser Edge proberen op een ander apparaat? Soms kan het ook helpen om cookies e.d. te verwijderen want via mijn browser werkt het dus wel.
Hallo Jamyla,
Dit was inderdaad de oplossing.
Samengevat: met Chrome en Edge op mijn laptop lukte het niet om op de beheerpagina voor de streamingdiensten te komen (ook niet na het wissen van de browser cache), met de Ziggo-app op mijn telefoon evenmin, maar via Edge op een andere PC lukte het nu wel! 😊
Ik heb SkyShowtime inmiddels geactiveerd en ben blij met de oplossing, waarvoor dank! 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.