1
Vraag
2
Reacties
Injetta

Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

plotseling kabel-tv in mijn abonnement

Ik ben overgegaan van internet complete met tv Max met bellen met mediaberichten XL naar complete, Max zonder bellen met mediabox NEXT. Kosten zouden vrijwel gelijk blijven. Nl. 78,45
In mijn ziggo is het echter een rommeltje geworden.

  1. Ik heb ineens een kabel tv-abonnement erbij van ruim 18 euro waardoor het bedrag ineens ruim 97 euro is geworden
  2. bij mijn producten staat bij internet NIET als modem de Connectbox maar de mediabox XL. 
  3. Er staat WEL Max zonder bellen, maar NIET de NEXT box. 

Eindresultaat: ik heb geen internet meer. Niet meer op de oude box en niet op mijn nieuwe modem. 
Van mijn producten klopt niks meer. Alles is door elkaar geraakt en ik zit ineens met een kabel-tv die ik nooit heb besteld en blijkbaar voor moet gaan betalen. 
 

Hoe kan dit rommeltje weer in orde gemaakt?

en…. ik ben dus ook bezig om internet te krijgen en een werkende Next box. 
 

Voor deze overstapservice moet ik ook nog 19,95 betalen. Voor een rommeltje en dagenlang geen internet en geen enkele werkende mediabox. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Injetta
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Alles werkt! Dus dat is gefixt. In mijn ziggo zie ik nog wel alles dubbel (inclusief een dubbel maandbedrag). Ik wacht nog wat dagen of het vanzelf goed komt. 

Ik heb daar wel vertrouwen in.

Bedankt voor de aangeboden hulp.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Dan gaat er in de achtergrond iets faliekant fout, ik herken het, omdat ik hetzelfde ook heb mogen ervaren.

Ik leg daarom dit probleem direct bij en Ziggo moderator neer.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, maar nu iets eerder.

Zorg dat de postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

@Injetta Mogelijk kan de ook chat zien wat er op dit moment afspeelt, komen zij er niet uit, dan kan een Ziggo moderator je zeker helpen, je kunt ook wachten tot morgen op een Ziggo moderator..

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

Injetta
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik ga er morgen verder mee. Ik moet vroeg op, het wordt nu wat aan de late kant. Dan kan ik wellicht via de chat alles rechtgetrokken krijgen. Ik heb een mail met een keurig overzicht wat ik ‘besteld’ heb en wat het abonnement exact bevat. Ze moeten dus zorgen dat het dat wordt. En ondertussen moeten we dus ook nog technisch alles aan de praat krijgen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Als het toch morgen wordt kun je het beter overlaten aan de Ziggo moderators, zij kunnen zowel administratief als technisch deze zaken het snelst recht trekken of op de juiste plek leggen, heb ik mogen ervaren.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Injetta . Welkom hier! 

Zo te zien is er van alles gaande in je abonnement. De omzetting heeft een aantal errors voortgebracht :-(. Nu zie ik dat je gisteravond en vandaag al veel met ons in contact bent geweest en het een en ander al uitgezet is. Ik wil voorkomen dat er dubbele dingen gedaan worden, zodat er nog meer mis gaat.  Hoe staat het er nu voor bij je? 

Injetta
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik zit nu op mijn werk. Ik kan pas aan het eind van de dag zie wat de echte status is en dit hier melden. Het lukt me nl. Niet zo goed om uitgelegd te krijgen dat er met mijn producten echt nu iets niet goed is. Ze zeggen dat de wijzigingen gewoon nog niet zijn doorgevoerd. Maar dat is niet waar. Er is juist heel veel gewijzigd, maar half en verkeerd. Dan had ik mijn oude producten moeten zien, maar het is nu een mengelmoes en het matcht niet met elkaar. 
Ik denk eigenlijk dat ik nu volgens het systeem 2 modems heb (nl. Voor internet horizon en voor tv NEXT) en… ik zou ook nog een kabel tv hebben wat ik nog nooit heb gehad. Ik heb nl. Nog nooit een tweede tv gehad. Altijd 1 tv met de maximale aantal programma’s.  
Dat betekent volgens mij dat ik onder water 2 modems zou hebben met 2 verschillende internetadressen en ook nog kabel tv zonder modem. 
Daar raken technische toegangssystemen nogal van slag (weet ik uit ervaring in mijn eigen werk). 
Volgens mij begint het met mijn account en producten volledig in orde brengen en dan alles gaan installeren. Vanavond verder. 
 

Injetta
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Alvast bedankt voor het meekijken hier. ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

@Injetta Lycke schreef: “De omzetting heeft een aantal errors voortgebracht . Nu zie ik dat je gisteravond en vandaag al veel met ons in contact bent geweest en het een en ander al uitgezet is.”

Door de errors gaat er van alles fout en uitgezet betekent in dit geval, bij de juiste mensen weggelegd die hier werkelijk iets aan kunnen veranderen.

Dat kan een paar dagen duren, omdat sommige zaken pas weer gewijzigd kunnen worden als het foute weg is en dat doorlopen in de systemen gebeurd vaak 's-nachts, mogelijk is dit ook de reden dat je nu 2 abonnementen door elkaar ziet lopen in Mijn Ziggo.

Mijn Ziggo is niet leidend voor het systeem, in Mijn Ziggo krijg je te zien wat er ingesteld is in het systeem en dit zie je pas een dag later in Mijn Ziggo.

Voor de tijd dat je geen goed werkende apparatuur hebt, heeft Ziggo een goede compensatie regeling.
Of Lycke regelt dit voor je of je kunt er zelf via alle contactmogelijkheden om vragen als alles weer werkt, dan kan de periode van storing vastgesteld worden met de daarbij behorende compensatie.

Injetta
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Verheugend nieuws. Mijn partner belt net (die was even thuis) dat het nieuwe modem werkt. Hij heeft het meteen uitgeprobeerd en hij heeft internet. 
Als ik vanavond thuis ben ga ik zelf even de rest testen (draadloos) en de NEXT aansluiten en houdt mijn ziggo in de gaten. En dan houd ik fingers crossed dat het zo allemaal goed komt. ???

Injetta
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Alles werkt! Dus dat is gefixt. In mijn ziggo zie ik nog wel alles dubbel (inclusief een dubbel maandbedrag). Ik wacht nog wat dagen of het vanzelf goed komt. 

Ik heb daar wel vertrouwen in.

Bedankt voor de aangeboden hulp.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic