sjoerdbruijn
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

overzetten van contract

Vandaag het abbonement proberen over te zetten naar een huisgenoot van mij omdat ik uit huis ga. Dit omdat wij in een studentenhuis wonen. 

Via de site word dit duidelijk uitgelegd en word er verwezen naar een site om een formulier te downloaden. Alleen komt er dan 404 naar boven. Dit formulier valt niet te verkrijgen in de winkel of via de klantenservice. Zij geven aan dat je even moet wachten totdat het geregeld is op de site. Iemand nog het formulier in downloads staan of misschien een moderator die in het offline systeem het kan opzoeken voor mij? Ik ga namelijk naar het buitenland en dat maakt het er niet makkelijker op. 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/bestelling/overnemen-abonnement 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2375Reacties
  • 302Oplossingen
  • 428Likes

Hey @sjoerdbruijn, van harte welkom op de Community!

Super irritant dat het je zo moeilijk gemaakt wordt om het wijzigingsformulier te downloaden. Ik help je natuurlijk graag om dat formulier alsnog te bemachtigen, zodat je dat met je nu-nog-huisgenoot kunt invullen. 

Ik heb het formulier nu voor je toegevoegd als bijlage. Lukt het je om die te openen en te downloaden? 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2375Reacties
  • 302Oplossingen
  • 428Likes

Hey @sjoerdbruijn, van harte welkom op de Community!

Super irritant dat het je zo moeilijk gemaakt wordt om het wijzigingsformulier te downloaden. Ik help je natuurlijk graag om dat formulier alsnog te bemachtigen, zodat je dat met je nu-nog-huisgenoot kunt invullen. 

Ik heb het formulier nu voor je toegevoegd als bijlage. Lukt het je om die te openen en te downloaden? 🙂

Bekijk in context

sjoerdbruijn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt! Deze kan ik downloaden! Fijn weekend 🙂 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2375Reacties
  • 302Oplossingen
  • 428Likes

Helemaal top! Jij uiteraard ook een heel fijn weekend 🙂 

Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6771Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1621Likes

Nog een tip: print hem twee keer uit en vul hem ook twee keer in. (Dus ook twee kopieën van de ID's)

Mocht er iets fout gaan, zul je opnieuw de formulieren op moeten sturen. Als jij dan al in het buitenland zit, gaat dat vrij lastig. Dus een setje op 'voorraad' hebben liggen kan dan geen kwaad 😉

sjoerdbruijn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de tip, hier sneller geholpen dan in de winkel! Bedankt voor alle moeite 🙂 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo