Vraag
Reacties
Oplossing
emhakkesteegt
Level 1

overzetten email aliassen

Goedendag. Ik zit met het volgende vraagstuk... hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Ik heb op het adres van onze woning een ziggo tv/tel/internet abonnement. Daaraan zit gekoppeld:

1 e-mail adres (hoofdaccount) en 5 e-mail allias adressen die door de kinderen worden gebruikt als e-mail adressen. Nu gaan we per 1 oktober verhuizen naar een nieuwe woning. Ik wil in de nieuwe woning graag weer hetzelfde ziggo abonnement en dezelfde e-mail aliassen. Het lijkt mij daarom het handigst om gewoon het abonnement te verhuizen van onze oude woning naar onze nieuwe woning.

Weet iemand of de e-mail aliassen (die de kinderen gebruiken) dan ook automatisch mee verhuizen?

De nieuwe eigenaar van onze oude woning wil graag ons ziggo abonnement overnemen. Ik ben echter bang dat als dat gebeurt ik mijn e-mail aliassen niet mee kan verhuizen naar ons nieuwe huis. Klopt dit?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Bij een verhuizing blijven dat soort voorzieningen gelijk.

Er zijn nog wat kleine verschillen tussen oud ziggo en upc gebied. (ipv6 en bridge op router en on demand met ci+) maar die hebben daar geen invloed op.

Dat ziggo abonnement overnemen lijkt me niet zo'n goed plan, wat is daar het voordeel van?

En zou dat al kunnen dan vervallen je E-mail adressen, of je moet willen dat de nieuwe huurder mee kan lezen.

Let wel dat je echt verhuisd  en niet opzegt en een nieuw abonnement nemen. Dit kan financieel soms slimmer zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Bij een verhuizing blijven dat soort voorzieningen gelijk.

Er zijn nog wat kleine verschillen tussen oud ziggo en upc gebied. (ipv6 en bridge op router en on demand met ci+) maar die hebben daar geen invloed op.

Dat ziggo abonnement overnemen lijkt me niet zo'n goed plan, wat is daar het voordeel van?

En zou dat al kunnen dan vervallen je E-mail adressen, of je moet willen dat de nieuwe huurder mee kan lezen.

Let wel dat je echt verhuisd  en niet opzegt en een nieuw abonnement nemen. Dit kan financieel soms slimmer zijn.

emhakkesteegt
Level 1
Topicstarter

Dank voor je reactie. Omdat ik de aliassen graag wil behouden lijkt me verhuizen dan de beste optie ipv opzeggen en opnieuw abonnement nemen.