1
Vraag
2
Reacties
mnamattheijer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

oude account verwijderen

heb dus een abonnement die opgezegd is ivm verhuizing, nieuwe klantnummer geregistreerd op hetzelfde mailadres als de oude.. jullie begrijpen het al, als ik inlog op mijnziggo dan krijg ik mijn oude klantnummer te zien en kan ik niets met mijn nieuwe klantnummer.

helpdesk kan me niet helpen, wie o wie kan mijn mailadres op het oude account aanpassen? Zelf geprobeerd maar 'helaas niet gelukt' melding..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @mnamattheijer. Welkom hier! 

Allereerst; gefeliciteerd met je nieuwe woning :-). 
Dan; je hebt nu je klantgegevens en adres in het stukje "meer over mij" gezet in je profiel. Dat kan iedereen inzien en wil je natuurlijk niet openbaar hebben staan. Ik adviseer je dus om dit snel te verwijderen!
 
Nu heb ik het wel kunnen inzien ook, dus ik kan voor je aan de slag. 
Je geeft in je laatste bericht aan dat het nieuwe account weggegooid kan worden, zodat je die opnieuw aan kunt maken. Maar ik denk dat je liever hebt dat je oude account weggegooid wordt, toch? Zodat je het nieuwe account kunt inloggen met je vertrouwde e-mailadres. 

Ik zie hier dat je oude klantnummer een gebruikersnaam heeft wat geen e-mailadres is. Je nieuwe account heeft een gebruikersnaam dat wel een e-mailadres heeft. Wanneer je met het e-mailadres inlogt (die als gebruikersnaam gebruiken bij het inloggen) zou je gewoon de gegevens van je nieuwe account moeten zien. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je een nieuw klantnummer hebt, zullen de emailadressen op je oude klantnummer gaan verdwijnen na 6 maanden.

Het volledig abonnement hangt onder het klantnummer en email adressen zijn niet mee te nemen naar een nieuw klantnummer.

Alles, ook klantnummer, had mee kunnen verhuizen als de verhuisservice gebruikt was, maar alleen als de verhuizing zonder onderbreking kon verlopen.

 

Dus zal er in de nieuwe Mijn Ziggo een andere inlog moeten komen.

Een Ziggo moderator kan je nieuwe Mijn Ziggo weghalen en je kunt dan weer een nieuwe aanmaken met een andere inlog.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met je oud adres erachter tussen haakjes met oud ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

mnamattheijer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

heb het oude en nieuwe klantnummer in mijn profiel gezet incl. de oude en nieuwe postcodes.

De mailadressen van Ziggo gebruik ik niet, heb een eigen domein met mailadressen.

en verhuizen was geen optie, ik had tijdelijk 2 woningen waar ik internet nodig had.

 

En inderdaad, zowel oud als nieuw met hetzelfde mailadres geregistreerd, dus als iemand de nieuwe weg kan gooien registreer ik die opnieuw met een ander mailadres.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @mnamattheijer. Welkom hier! 

Allereerst; gefeliciteerd met je nieuwe woning :-). 
Dan; je hebt nu je klantgegevens en adres in het stukje "meer over mij" gezet in je profiel. Dat kan iedereen inzien en wil je natuurlijk niet openbaar hebben staan. Ik adviseer je dus om dit snel te verwijderen!
 
Nu heb ik het wel kunnen inzien ook, dus ik kan voor je aan de slag. 
Je geeft in je laatste bericht aan dat het nieuwe account weggegooid kan worden, zodat je die opnieuw aan kunt maken. Maar ik denk dat je liever hebt dat je oude account weggegooid wordt, toch? Zodat je het nieuwe account kunt inloggen met je vertrouwde e-mailadres. 

Ik zie hier dat je oude klantnummer een gebruikersnaam heeft wat geen e-mailadres is. Je nieuwe account heeft een gebruikersnaam dat wel een e-mailadres heeft. Wanneer je met het e-mailadres inlogt (die als gebruikersnaam gebruiken bij het inloggen) zou je gewoon de gegevens van je nieuwe account moeten zien. 

mnamattheijer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Lycke,

 

dank je wel! soms kan het leven zo makkelijk zijn, ik log gewoon in met mijn mailadres en dan komt het goed.

Laat beide accounts maar gewoon bestaan dan!

 

Gr,

 

Marcel

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Super! Een heerlijke dag gewenst nog :-). Ik blijf van je accounts af ^^. 

Chris1900

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb blijkbaar nog een oude account (incl. Klantnummer) die ik verwijderd wil hebben zodat ik bij mijn nieuwe klantnummer en adres mijn normale emailadres kan gebruiken. En daarmee ook ziggo go op de app kan bekijken. Kunnen jullie mij helpen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Chris1900 Als je een oud klantnummer hebt waar dat normale emailadres in gebruik was en toen ook in Mijn Ziggo stond, dan zal dat ook verdwijnen als je oude account wordt verwijderd en emailadressen worden niet meer overgezet vanuit oude accounts met een oud klantnummer naar nieuwe accounts met een nieuw klantnummer.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @Chris1900! Het mailadres waar je op doelt stond inderdaad nog geregistreerd bij een oud account. We hebben hem daar verwijderd en als het goed is kun je nu registreren met ditzelfde mailadres voor je nieuwe account/klantnummer. Succes en een mooi weekend gewenst 🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Erik S Als een email adres in een oud account staat met een oud klantnummer, dan verdwijnt toch op den duur dit email adres en ben je al je mail kwijt, als ik mij niet vergis.

Een email adres moet toch in het huidige Mijn Ziggo staan om te blijven bestaan?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Bert Deze vlieger gaat inderdaad op als het een account is geregistreerd met een Ziggo e-mailadres. In deze situatie was dit niet het geval. Het oude Mijn Ziggo account is daarom verwijderd, zodat met het hotmail e-mailadres een nieuw account geregistreerd kon worden.

kroegtijger92!!

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond beste lezers!

 

Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ook ik heb een foutcode 002.

Ik heb een oud account wat inmiddels al inactief is en zou graag weer willen gebruik maken van mijn Ziggo. 

Recent heb ik namelijk weer een nieuw klantnummer gekregen waarbij ik mijn Ziggo graag weer wilde activeren. Echter lukt mij dit niet omdat mijn huidige prive e-mail adres nog in gebruik is op een oud klantnummer. 

 

Is er iemand van de moderators die mij hier ook bij zou willen helpen? 

Ik heb voor jullie in mijn profiel al de benodigde gegevens ingevuld. 

 

Met vriendelijke groet,

Bryan. 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@kroegtijger92!! ik heb dit voor je gefikst. Het oude account is verwijderd 🙂 

kroegtijger92!!

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je bent geweldig Madelon. Bedankt! 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Tuurlijk, geen dank 😄 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic