We hebben sinds 2015 een contract bij ziggo, (TV, Internet , vaste telefoon )
Misschien willen we overstappen naar een andere provider.
Grote vraag is nu: wat is onze opzegtermijn.
Via jullie telefonische klantenservice kon ik er niet achter komen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @alexvanzalk
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Jammer dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider. Wat betreft jouw vraag over de einddatum van jouw contract en opzegtermijn heb ik een kijkje achter de schermen genomen. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer. Dit betekent dat je jouw diensten kunt opzeggen met één maand opzegtermijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In principe is er 1 maand opzegtermijn.
Mocht er het afgelopen jaar op jouw verzoek een wijziging in je abonnement zijn geweest is het mogelijk een jaarcontract.
@alexvanzalk zet even je gegevens in je profiel. Ik zal even een moderator inseinden. Deze kan je ongetwijfeld verder helpen. @Maud kan jij wat voor @alexvanzalk betekenen?
Mogelijk staat dit in Mijn Ziggo direct onder Producten.
Hi @alexvanzalk
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Jammer dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider. Wat betreft jouw vraag over de einddatum van jouw contract en opzegtermijn heb ik een kijkje achter de schermen genomen. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer. Dit betekent dat je jouw diensten kunt opzeggen met één maand opzegtermijn.
Helemaal over het hoofd gezien . Bedankt voor de tip!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.