Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
alexvanzalk
Level 1

opzegtermijn

We hebben sinds 2015 een contract bij ziggo, (TV, Internet , vaste telefoon )

Misschien willen we overstappen naar een andere provider.

Grote vraag is nu: wat is onze opzegtermijn.

Via jullie telefonische klantenservice kon ik er niet achter komen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @alexvanzalk
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Jammer dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider. Wat betreft jouw vraag over de einddatum van jouw contract en opzegtermijn heb ik een kijkje achter de schermen genomen. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer. Dit betekent dat je jouw diensten kunt opzeggen met één maand opzegtermijn.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Steefb
Level 20

In principe is er 1 maand opzegtermijn.

Mocht er het afgelopen jaar op jouw verzoek een wijziging in je abonnement zijn geweest is het mogelijk een jaarcontract.

0 Kudos
Willem-A1
Oud Community-lid

@alexvanzalk zet even je gegevens in je profiel. Ik zal even een moderator inseinden. Deze kan je ongetwijfeld verder helpen. @Maud kan jij wat voor @alexvanzalk betekenen? 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijk staat dit in Mijn Ziggo direct onder Producten.

Bert_0-1639089624829.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @alexvanzalk
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Jammer dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider. Wat betreft jouw vraag over de einddatum van jouw contract en opzegtermijn heb ik een kijkje achter de schermen genomen. Je hebt op dit moment geen jaarcontract meer. Dit betekent dat je jouw diensten kunt opzeggen met één maand opzegtermijn.

0 Kudos
alexvanzalk
Level 1
Topicstarter

Helemaal over het hoofd gezien .  Bedankt voor de tip!