Goedenavond,
ten eerste bedankt voor snelle en dudelijke reactie , dat heb ik niet verwacht.
Ik zal het verhal in het kort doen mischien wordt wat dudelijker:
8 november 2021 overgestapt naar kpn (met zorgeloos overstap service van kpn)
10 november 2021 ziggo stopt direct huis telefoon aansluiting (??)
7 december 2021 kpn tel/internet/tv ingegaan (van af deze datum zou ziggo beeindigd zijn zodat
gaan we niet doubel betalen)
uiteindelijk is telefonisch gelukt om de ziggo dinsten te beeindigen per 19-01-2022
betaald voor december 2021 factuur 547572447 - 70,50 euro voor tel/tv/internet
betaald voor december (??) en januari factuur 551729635 - 93,89 euro voor tv/internet
factuur voor februari 2022 van 59,36 euro 1x terug geboekt
betaald gisteren (vaandag zou ziggo incasso inschakelen dus heb ik maar betaald, 6 dagen geleden en klacht formulier opgestuurd maar geen reactie) factuur 555698805 voor februari 59,36 euro
dus voor december 2021/januari 2022/februari 2022 heb ik betaald 223,75 euro
abo (zonder tel) december 2021 + 2/3 januari 2022 = 98,93 euro(2x abo zonder tel ad 59,36 - 1/3)
wat zou ik moeten terug ontvangen is = 223,75 - 98,93 =124,82
het gaat mij niet om centen of paar euros maar ik will ook niet betalen voor diensten die heb ik niet
ontvangen .
ervaringen met ziggo diensten:
internet = 9 (echt tevreden)
tv = 5 (traag , en loopt vast)
box = 4 (gebruikt veel stroom , traag bij opstarten)
wifi = 2 (echt en ramp)
Ik heb niet echt begrepen waroom op factuur 547572447 van november betaal ik voor december
en dan nog een keer op factuur 551729635 van december betaal ik nog en keer voor december
Nogmaals bedankt voor de profesionele aanpak.
** Moderator edit: Bijlage verwijderd ivm zichtbaarheid emailadres **