1
Vraag
2
Reacties
Danisha_0712

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

opzeggen ziggo tv en internet abonnement

LS

Ik heb op 26 april 2022 mijn ziggo abonnement dat afloopt op 10 juni 2022 opgezegd. Nog steeds geen bevestiging ontvangen. Zou graag een bevestiging willen en hoe ik de apparaturen van ziggo moet retourneren.

 

Alvast bedankt

** Moderator edit: Bijlage verwijderd ivm privégegevens **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Danisha_0712, van harte welkom op de Community! 

Je welkom hier is tegelijk een beetje een afscheid bij Ziggo, als ik het goed begrijp. Je hebt je abonnement opgezegd, maar hebt nu nog geen bevestiging gehad dat het allemaal goed is gegaan. Daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. 

 

Je abonnement wordt per 12 juni 2022 opgezegd bij Ziggo. Er is gisteren wel een mail ook verstuurd naar het e-mailadres dat bekend is. Heb je inmiddels het mailtje ook gekregen? Het kan zijn dat deze in je spam box terecht komt :-).

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Danisha_0712 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Zij kunnen je gegevens inzien en bekijken wat de status is van je opzegging. Zorg dan wel dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Mocht je tussentijds ook telefonisch of via chat contact hebben gehad met Ziggo, laat dat dan ook even weten dan gaan er niet meerdere mensen hetzelfde doen.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Danisha_0712 Plaats geen privégegevens op een openbaar forum, wat door heel de wereld te lezen is, als je geen spam wilt ontvangen.

Een Ziggo moderator zal die verwijderen voor je.

 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Danisha_0712, van harte welkom op de Community! 

Je welkom hier is tegelijk een beetje een afscheid bij Ziggo, als ik het goed begrijp. Je hebt je abonnement opgezegd, maar hebt nu nog geen bevestiging gehad dat het allemaal goed is gegaan. Daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. 

 

Je abonnement wordt per 12 juni 2022 opgezegd bij Ziggo. Er is gisteren wel een mail ook verstuurd naar het e-mailadres dat bekend is. Heb je inmiddels het mailtje ook gekregen? Het kan zijn dat deze in je spam box terecht komt :-).

Danisha_0712
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

LS

Ik heb de bevestiging gekregen

Bedankt ervoor

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic