Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
wil graag mijn Viaplay abonnement opzeggen via Ziggo,
maar dat lijkt wel heel moeilijk te zijn.
is er een andere manier om het op te zeggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat zou via Mijn Ziggo bij streamdiensten mogelijk moeten zijn zover ik dat weet.
Lukt het via die methode niet?
Een andere methode zou bellen zijn met de klantenservice of via een Ziggo moderator, daar voor is een ingevuld community profiel met de NAW gegevens nuttig.
Abonnement is succesvol opgezegd. Gisteren binnengelopen bij een Vodafone/Ziggo winkel. Daar ter plekke via mijn ziggo opgezegd. Niks geen foutmelding, maar zoals het hoort. Dus doel bereikt.
Wel typisch dat ik later thuis opnieuw niet in het menu Streamingsdiensten beheren terecht kwam. Wie het weet mag het zeggen. Voor nu opgelost.
Dat zou via Mijn Ziggo bij streamdiensten mogelijk moeten zijn zover ik dat weet.
Lukt het via die methode niet?
Een andere methode zou bellen zijn met de klantenservice of via een Ziggo moderator, daar voor is een ingevuld community profiel met de NAW gegevens nuttig.
Hoi @wieltje63
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Zo te zien is het met behulp van de tip van @RoWi. alsnog gelukt om zelf de opzegging voor Viaplay te regelen. Ik zie dat er inmiddels een opzegbevestiging is verstuurd per e-mail.
ik kan niet online viaplay opzeggen, als je de klantenservice belt zeggen ze dat zij dat ook niet kunnen!!!! hoe kan ik nu viaplay opzeggen, als ik het via streamingdiensten beheren probeer krijg ik een wit scherm met het ziggo logo maar kan niets!!!! HELP
@marliesvrijthof Als je het abonnement bij Viaplay hebt afgesloten, dan kan het enkel via Viaplay opgezegd worden. Heb je het bij Ziggo afgesloten, dan zou je het via beheer streamingdiensten moeten kunnen opzeggen. Kun je aangeven bij wie je het abonnement hebt afgesloten? Wordt het via Viaplay gefactureerd of via Ziggo?
Als ik TotaalTV lees zijn er gigantische problemen met het opzeggen van Viaplay voor de klanten die het bij Ziggo hebben afgesloten.
@wewanl schreef:Als ik TotaalTV lees zijn er gigantische problemen met het opzeggen van Viaplay voor de klanten die het bij Ziggo hebben afgesloten.
Totaal TV baseert dit op berichten in dit forum. Er zal bij sommige klanten wat mis gaan, maar gigantische problemen lijkt me wat overdreven.
Ook ik kamp met hetzelfde probleem via de Ziggo site krijg ik uiteindelijk een witscherm met loggo. En als ik bel krijg ik als antwoord dat zij dat niet kunnen opzeggen etc. HELP !!
graag hulp alstublieft !!!!!
Ik kan me niet voorstellen dat het abonnement niet is op te zeggen via Ziggo als je het bij Ziggo bent aangegaan.
Toch kan of mag de telefonische helpdesk dit niet. Ook de moderators blijken dit niet te kunnen of te mogen.
Mede hierom kan je dit soort diensten beter niet via de provider laten lopen.
Hoe moet je het dan opzeggen?
In je Mijn Ziggo omgeving, geeft dat een wit scherm of anderszins een fout heb je een uitdaging.
Heb je het zowel geprobeerd via de app op je mobiel als via de website van mijn Ziggo op een computer?
Als ik het zo zie , moet je je producten kunnen beheren.
Via MijnZiggo zou je vrij gemakkelijk de streamingdiensten kunnen beheren, maar deze app werkt niet altijd lekker.
Bij de volgende pagina > gaat er blijkbaar iets mis.
Hey @bullbijlsma
Welkom op de Ziggo Community!
Wat gek dat je Viaplay niet op kunt zeggen via Mijn Ziggo. Dit zou wel moeten kunnen. Is het nog gelukt met bovenstaande tips? Zo niet, wil je dan jouw gegevens achterlaten in jouw profiel? Dan kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen.
Ik heb hetzelfde probleem. De pagina blijft hangen zodra je klikt op [Diensten beheren] bij streamingsdiensten. Speelt al een behoorlijke tijd, want ik probeer het al een week.
Kan een moderator dit voor mij regelen?
De moderatoren zullen wel moeten als de Mijn Ziggo omgeving het gewoonweg niet doet!!
Volgens mij is @bullbijlsma ook duidelijk genoeg geweest. De rest waren geen tips meer een gesprek over hoe het zou moeten werken.
Echter dat werkt nog niet voor elke klant ideaal.
Het is helemaal niet gek als het achterliggende systeem of wat dan ook niet lekker werkt.
Probeer sinds zondag mijn Viaplay abonnement op te zeggen via Mijn ziggo. Krijg telkens foutmelding na aanklikken Diensten beheren. Vandaag gebeld met klantenservice. "Het bandje" gaf aan dat het probleem bekend was, dat cookies weghalen een mogelijke oplossing zou zijn en dat er aan een oplossing werd gewerkt. Mijn abonnement is inmiddels met een maand verlengd. Ik zou graag van Viaplay af willen, maar op deze manier gaat dat never nooit lukken. Vervelend en kwalijk als je het mij vraagt. Kun je me helpen? Of weet je hoe ik dit probleem zsm kan oplossen? Hoor graag van je.
Helaas, wij hebben geen optie om de opzegging in orde te maken! Super jammer en natuurlijk helemaal in deze situaties nog kwalijk ook, dat snap ik heel goed.
We weten van het probleem en werken hard aan de oplossing! Helaas kan ik niks anders dan nog even vragen om geduld. Sorry voor het ongemak 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...