wieltje63

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

opzeggen Viaplay

wil graag mijn Viaplay abonnement opzeggen via Ziggo, 

maar dat lijkt wel heel moeilijk te zijn.

is er een andere manier om het op te zeggen 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat zou via Mijn Ziggo bij streamdiensten mogelijk moeten zijn zover ik dat weet.

Lukt het via die methode niet?

 

Een andere methode zou bellen zijn met de klantenservice of via een Ziggo moderator, daar voor is een ingevuld community profiel met de NAW gegevens nuttig.

Bekijk in context

aristr

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Abonnement is succesvol opgezegd. Gisteren binnengelopen bij een Vodafone/Ziggo winkel. Daar ter plekke via mijn ziggo opgezegd. Niks geen foutmelding, maar zoals het hoort. Dus doel bereikt.

Wel typisch dat ik later thuis opnieuw niet in het menu Streamingsdiensten beheren terecht kwam. Wie het weet mag het zeggen. Voor nu opgelost. 

Bekijk in context

49 Reacties 49
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat zou via Mijn Ziggo bij streamdiensten mogelijk moeten zijn zover ik dat weet.

Lukt het via die methode niet?

 

Een andere methode zou bellen zijn met de klantenservice of via een Ziggo moderator, daar voor is een ingevuld community profiel met de NAW gegevens nuttig.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @wieltje63
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Zo te zien is het met behulp van de tip van @RoWi. alsnog gelukt om zelf de opzegging voor Viaplay te regelen. Ik zie dat er inmiddels een opzegbevestiging is verstuurd per e-mail. 

marliesvrijthof

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik kan niet online viaplay opzeggen, als je de klantenservice belt zeggen ze dat zij dat ook niet kunnen!!!! hoe kan ik nu viaplay opzeggen, als ik het via streamingdiensten beheren probeer krijg ik een wit scherm met het ziggo logo maar kan niets!!!! HELP

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

@marliesvrijthof Als je het abonnement bij Viaplay hebt afgesloten, dan kan het enkel via Viaplay opgezegd worden. Heb je het bij Ziggo afgesloten, dan zou je het via beheer streamingdiensten moeten kunnen opzeggen. Kun je aangeven bij wie je het abonnement hebt afgesloten? Wordt het via Viaplay gefactureerd of via Ziggo? 

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Als ik TotaalTV lees zijn er gigantische problemen met het opzeggen van Viaplay voor de klanten die het bij Ziggo hebben afgesloten. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

 


@wewanl  schreef:

Als ik TotaalTV lees zijn er gigantische problemen met het opzeggen van Viaplay voor de klanten die het bij Ziggo hebben afgesloten. 


Totaal TV baseert dit op berichten in dit forum.  Er zal bij sommige klanten wat mis gaan, maar gigantische problemen lijkt me wat overdreven.

bullbijlsma

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik kamp met hetzelfde probleem via de Ziggo site krijg ik uiteindelijk een witscherm met loggo. En als ik bel krijg ik als antwoord dat zij dat niet kunnen opzeggen etc.  HELP !!

graag hulp alstublieft !!!!!

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik kan me niet voorstellen dat het abonnement niet is op te zeggen via Ziggo als je het bij Ziggo bent aangegaan.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Toch kan of mag de telefonische helpdesk dit niet. Ook de moderators blijken dit niet te kunnen of te mogen.

Mede hierom kan je dit soort diensten beter niet via de provider laten lopen.

 

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Hoe moet je het dan opzeggen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

In je Mijn Ziggo omgeving, geeft dat een wit scherm of anderszins een fout heb je een uitdaging.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes
wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Heb je het zowel geprobeerd via de app op je mobiel als via de website van mijn Ziggo op een computer?

Als ik het zo zie , moet je je producten kunnen beheren.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Via MijnZiggo zou je vrij gemakkelijk de streamingdiensten kunnen beheren, maar deze app werkt niet altijd lekker.

84D55AFC-9EA4-464C-8913-2664AD7C9061.jpeg
Bij de volgende pagina > gaat er blijkbaar iets mis.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @bullbijlsma

Welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je Viaplay niet op kunt zeggen via Mijn Ziggo. Dit zou wel moeten kunnen. Is het nog gelukt met bovenstaande tips? Zo niet, wil je dan jouw gegevens achterlaten in jouw profiel? Dan kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen. 

nzn

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hetzelfde probleem. De pagina blijft hangen zodra je klikt op [Diensten beheren] bij streamingsdiensten. Speelt al een behoorlijke tijd, want ik probeer het al een week.

 

Kan een moderator dit voor mij regelen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De moderatoren zullen wel moeten als de Mijn Ziggo omgeving het gewoonweg niet doet!!

 

Volgens mij is @bullbijlsma ook duidelijk genoeg geweest. De rest waren geen tips meer een gesprek over hoe het zou moeten werken.

 

Echter dat werkt nog niet voor elke klant ideaal.

 

Het is helemaal niet gek als het achterliggende systeem of wat dan ook niet lekker werkt.

aristr

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probeer sinds zondag mijn Viaplay abonnement op te zeggen via Mijn ziggo. Krijg telkens foutmelding na aanklikken Diensten beheren. Vandaag gebeld met klantenservice. "Het bandje" gaf aan dat het probleem bekend was, dat cookies weghalen een mogelijke oplossing zou zijn en dat er aan een oplossing werd gewerkt. Mijn abonnement is inmiddels met een maand verlengd. Ik zou graag van Viaplay af willen, maar op deze manier gaat dat never nooit lukken. Vervelend en kwalijk als je het mij vraagt. Kun je me helpen? Of weet je hoe ik dit probleem zsm kan oplossen? Hoor graag van je. 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Helaas, wij hebben geen optie om de opzegging in orde te maken! Super jammer en natuurlijk helemaal in deze situaties nog kwalijk ook, dat snap ik heel goed. 

We weten van het probleem en werken hard aan de oplossing! Helaas kan ik niks anders dan nog even vragen om geduld. Sorry voor het ongemak 😞 

Uitgelicht topic