graag wil ik dat mijn account van ziggo en Vodafone ontkoppelt wordt.
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Goirle013
Zo te zien het is Mijn Ziggo account inmiddels al ontkoppelt van het My Vodafone account. Is het inmiddels weer gelukt in te loggen?
Dat kan zeker @jwdenuil! Ik heb het MyVodafone account verwijderd zodat die ook niet meer gekoppeld staat. MijnZiggo blijft actief! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Goedemorgen @Goirle013
Zo te zien het is Mijn Ziggo account inmiddels al ontkoppelt van het My Vodafone account. Is het inmiddels weer gelukt in te loggen?
Zou mijn ziggo en vodafone account ontkoppelt kunnen worden? De vodafone wordt niet meer gebruikt en ik wil nu graag die van mijn vrouw koppelen zodat we weer voordelen hebben.
Dat kan zeker @jwdenuil! Ik heb het MyVodafone account verwijderd zodat die ook niet meer gekoppeld staat. MijnZiggo blijft actief! 🙂
Ook ik zou graag mijn Vodafone en Ziggo account willen laten ontkoppelen. Details staan in mijn profiel.
Dank!
Reden is dat ik ben verhuisd. Voor nieuwe adres is een nieuw ziggo account aangemaakt. Maar mijn vodafone is dus nog gekoppeld aan het account wat hoort bij het oude adres.
Helder verhaal, @roogirl
Ik heb jouw oude Mijn Ziggo account verwijderd en daarmee losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Je kunt jouw nieuwe klantnummer nu koppelen 🙂
Dank je wel Jiri! Had me alleen met deze actie niet gerealiseerd dat ik nu ook de facturen voor het oude adres niet meer kan inzien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.