Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Goirle013
Level 1

ontkoppeling ziggo en Vodafone account

graag wil ik dat mijn account van ziggo en Vodafone ontkoppelt wordt.

alvast bedankt

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Goirle013

Zo te zien het is Mijn Ziggo account inmiddels al ontkoppelt van het My Vodafone account. Is het inmiddels weer gelukt in te loggen?

Bekijk in context

Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Dat kan zeker @jwdenuil! Ik heb het MyVodafone account verwijderd zodat die ook niet meer gekoppeld staat. MijnZiggo blijft actief! 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Goirle013

Zo te zien het is Mijn Ziggo account inmiddels al ontkoppelt van het My Vodafone account. Is het inmiddels weer gelukt in te loggen?

jwdenuil
Level 1

Zou mijn ziggo en vodafone account ontkoppelt kunnen worden? De vodafone wordt niet meer gebruikt en ik wil nu graag die van mijn vrouw koppelen zodat we weer voordelen hebben.

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Dat kan zeker @jwdenuil! Ik heb het MyVodafone account verwijderd zodat die ook niet meer gekoppeld staat. MijnZiggo blijft actief! 🙂 

roogirl
Level 2

Ook ik zou graag mijn Vodafone en Ziggo account willen laten ontkoppelen. Details staan in mijn profiel.

Dank!

Reden is dat ik ben verhuisd. Voor nieuwe adres is een nieuw ziggo account aangemaakt. Maar mijn vodafone is dus nog gekoppeld aan het account wat hoort bij het oude adres.

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helder verhaal, @roogirl
Ik heb jouw oude Mijn Ziggo account verwijderd en daarmee losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Je kunt jouw nieuwe klantnummer nu koppelen 🙂

0 Kudos
roogirl
Level 2

Dank je wel Jiri! Had me alleen met deze actie niet gerealiseerd dat ik nu ook de facturen voor het oude adres niet meer kan inzien.

0 Kudos