1
Vraag
2
Reacties
Goirle013

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontkoppeling ziggo en Vodafone account

graag wil ik dat mijn account van ziggo en Vodafone ontkoppelt wordt.

alvast bedankt

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Goedemorgen @Goirle013

Zo te zien het is Mijn Ziggo account inmiddels al ontkoppelt van het My Vodafone account. Is het inmiddels weer gelukt in te loggen?

Bekijk in context

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 771Posts
  • 92Oplossingen
  • 345Likes

Dat kan zeker @jwdenuil! Ik heb het MyVodafone account verwijderd zodat die ook niet meer gekoppeld staat. MijnZiggo blijft actief! 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63496Posts
  • 4387Oplossingen
  • 16826Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Goedemorgen @Goirle013

Zo te zien het is Mijn Ziggo account inmiddels al ontkoppelt van het My Vodafone account. Is het inmiddels weer gelukt in te loggen?

jwdenuil

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou mijn ziggo en vodafone account ontkoppelt kunnen worden? De vodafone wordt niet meer gebruikt en ik wil nu graag die van mijn vrouw koppelen zodat we weer voordelen hebben.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 771Posts
  • 92Oplossingen
  • 345Likes

Dat kan zeker @jwdenuil! Ik heb het MyVodafone account verwijderd zodat die ook niet meer gekoppeld staat. MijnZiggo blijft actief! 🙂 

roogirl

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook ik zou graag mijn Vodafone en Ziggo account willen laten ontkoppelen. Details staan in mijn profiel.

Dank!

Reden is dat ik ben verhuisd. Voor nieuwe adres is een nieuw ziggo account aangemaakt. Maar mijn vodafone is dus nog gekoppeld aan het account wat hoort bij het oude adres.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 336Oplossingen
  • 991Likes

Helder verhaal, @roogirl
Ik heb jouw oude Mijn Ziggo account verwijderd en daarmee losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Je kunt jouw nieuwe klantnummer nu koppelen 🙂

roogirl

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel Jiri! Had me alleen met deze actie niet gerealiseerd dat ik nu ook de facturen voor het oude adres niet meer kan inzien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic