1
Vraag
2
Reacties
bennievanwijkzi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontkoppelen myvodafone en ziggo

graag wil ik de koppeling tussen myvodafone en ziggo ongedaan maken

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hartelijk dank @bennievanwijkzi. Bij deze heb ik de koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo ongedaan gemaakt. De huidige gebruikersnaam en wachtwoord kun je nu gebruiken voor Mijn Ziggo. Voor My Vodafone kun je vanaf nu een nieuw account registeren met een ander e-mailadres, zodat je echt twee afzonderlijke accounts weer hebt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @bennievanwijkzi
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Ik wilde zojuist voor je aan de slag gaan, maar op basis van je klantnummer kreeg ik de melding dat het account al is verwijderd. Kan het kloppen dat je in de tussentijd al contact hebt gehad? Zo niet, wil je dan de gebruikersnaam van jouw account achter je adresgegevens zetten in je Community profiel? Dan doe ik daar nogmaals een zoektocht op ^^ 

bennievanwijkzi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, de koppeling tussen ziggo en vodafone is er nog steeds. Zal mijn gebruikersnaam toevoegen

 

alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hartelijk dank @bennievanwijkzi. Bij deze heb ik de koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo ongedaan gemaakt. De huidige gebruikersnaam en wachtwoord kun je nu gebruiken voor Mijn Ziggo. Voor My Vodafone kun je vanaf nu een nieuw account registeren met een ander e-mailadres, zodat je echt twee afzonderlijke accounts weer hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic