iz

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik mijn abonnement online wijzigen?

Hoe kan ik mijn abonnement online wijzigen? ik krijg steeds de melding dat mijn pagina niet kan worden gevonden 😖

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @iz,


Welkom op de Community! Irritant dat het niet lukt om je abonnement online te wijzigen. Zoals Bert eerder al schreef, zien we dat helaas vaker. Het is een bekend probleem waar aan wordt gewerkt.

Als tijdelijke workaround helpt het vaak om vanuit onze kant iets gratis toe te voegen aan je bestaande abonnement. Bij deze heb ik daarom een gratis on demand bestelling (365 dagen geldig) toegevoegd. Als het goed is, kun je vanaf morgen je abonnement alsnog online wijzigen. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat komt de laatste tijd vaker voor.

Een Ziggo moderator kan dit voor je in orde maken, meestal.

Lukt dit niet, dan kunnen zij je abonnement zo nodig aanpassen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Bij mij was het na 8 maanden pas goed. Ziggo kreeg het eerst niet voor elkaar. Tot mijn grote verbazing kon ik na 8 maanden online iets wijzigen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Gelukkig kan het bij een aantal ook binnen een paar dagen opgelost worden.

iz
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

Thanx oor de tip(s).

Blijft vreemd dat zoiets niet via de "reguliere" klantenservice is op te lossen ⁉️

Grtz iz

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @iz,


Welkom op de Community! Irritant dat het niet lukt om je abonnement online te wijzigen. Zoals Bert eerder al schreef, zien we dat helaas vaker. Het is een bekend probleem waar aan wordt gewerkt.

Als tijdelijke workaround helpt het vaak om vanuit onze kant iets gratis toe te voegen aan je bestaande abonnement. Bij deze heb ik daarom een gratis on demand bestelling (365 dagen geldig) toegevoegd. Als het goed is, kun je vanaf morgen je abonnement alsnog online wijzigen. 

NBV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan mijn abbo ook niet online aanpassen. Kan dit opgelost worden?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @NBV

 

Door administratieve problemen aan onze klant is het technisch gezien niet mogelijk je abonnement zelf in MijnZiggo te wijzigen.

 

Overigens, waarom zou je nu precies willen wijzigen? Een wijziging aan je pakket betekent ook dat jij je actie tarief misloopt. Deze zal worden beëindigd bij het wijzigen van je pakket.
Ik heb nu 1 maand gratis Film1 toegevoegd, dit moet er voor zorgen dat de achterliggende systemen over 48 uur het weer toelaten je pakket aan te passen. Let er dus goed op wat je precies gaat wijzigen, vanwege het vervallen van je korting.

NBV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Jamyla 

 

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad nog een maand korting. Ik zal even wachten met aanpassen. Bedankt voor de tip.  

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Helemaal goed @NBV

 

Mocht je hulp nodig hebben met het wijzigen zodra de kortingsperiode is verlopen, ben je uiteraard welkom bij ons om je hierbij te helpen.

Uitgelicht topic