1
Vraag
2
Reacties
JordyPeters

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niks ontvangen

Ik heb afgelopen week een abbonement gestart, ik heb die nog steeds niet ontvangen.

Ook heb ik maar 1 mail ontvangen waarin stond dat ik een paar uur later nog een mail zou krijgen maar dit is helemaal niet gebeurd.

Ook staat in deze mail niet mijn klantnummer dus momenteel heb ik helemaal niks.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JordyPeters

De bestelling had je in dit geval al lang en breed moeten hebben ontvangen. Ik ben er voor je in gedoken en heb je even een privéberichtje hierover gestuurd. Laten we via die weg de puntjes op de i zetten en ervoor zorgen dat de bestelling alsnog spoedig in kannen en kruiken komt. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JordyPeters

De bestelling had je in dit geval al lang en breed moeten hebben ontvangen. Ik ben er voor je in gedoken en heb je even een privéberichtje hierover gestuurd. Laten we via die weg de puntjes op de i zetten en ervoor zorgen dat de bestelling alsnog spoedig in kannen en kruiken komt. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic