Hoi, ik heb Alles in 1 plus abonnement bij Ziggo en Humax IHDR 5200C al een aantal jaar.
Ik kan hiermee niet programma's terugkijken en kan ook vaak niet twee programma's tegelijk opnemen en deerde kijken. Kan nieuw media box next dat , en hoe zou ik die kunnen bestellen?
Ik kom niet uit op ziggo.nl. Daar wordt alleen mogelijkheid aangeboden om abonnement te wijzigen - dan kom ik op Internet Complete en TV Complete Next van 71 euro , als ik vergelijkbare product bestel wat ik nu heb, dus iets meer dan wat ik nu betaal. Is dat de manier om ook nieuw media box te krijgen? Wordt die dan bij wijziging meteen geleverd , moet je de apart bestellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, dat is de enige manier. De next komt automatisch mee.
Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja, dat is de enige manier. De next komt automatisch mee.
Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.