worple

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet bestaand contactformulier

Ik heb geen idee wat de community is maar ik wordt helemaal gek van Ziggo dus laat ik het maar eens proberen.

 

Ziggo heeft een fout gemaakt maar maken het alleen maar erger.

 

Ze verwijzen me steeds naar  een contactformulier op de website maar dat bestaat helemaal niet.

Heb via de chat geprobeerd om en e-mailadres te krijgen (van Ziggo zelf dus, niet van mij) maar wordt weer naar dat vermaledijde contactformulier verwezen. Via de telefoon krijg ik een niet bestaaand e-mailadres n.l. betaalbewijs@ziggo.nl

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Het Ziggo contactformulier bestaat wel. Die vind je op https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier.

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Het Ziggo contactformulier bestaat wel. Die vind je op https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @worple,

Welkom op de Community van Ziggo.
Zo te lezen gaat het een en ander mis, waarvoor mijn excuses!

Wij hebben helaas geen direct e-mailadres waar je naar toe kunt mailen.
Gelukkig zijn er andere manieren om contact op te nemen met ons. 
Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact lees je op welke manieren dit mogelijk is.
Onderaan staat ook de link naar het contactformulier. Ik zie dat @Pineapple je de directe link geeft naar het contactformulier.

Kun je mij vertellen wat er precies aan de hand is?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @worple,

Het topic staat open zoals je verzocht.

Ik hoor dan ook graag van je.

Uitgelicht topic