1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ed.1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

modem

Goedemorgen,Wij zijn overgestapt naar internet giga.Wij hebben hier een nieuwe modem voor gekregen.Tot onze verbazing werd er 2 dagen later weer een modem geleverd deze modem was het zelfde als degene die we moesten omruilen.Nu is de vraag welk modem moeten we nu gebruiken.

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan je postcode en huisnummer in je profiel? Wellicht kan een moderator je vertellen welke van de twee modems je moet gebruiken. Ik heb het hen voorgelegd.

Voor het Giga abonnement dient de connectbox Giga te worden gebruikt:

https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/modem-71587?postid=738523#post738523

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ed.1 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat onhandig dat je twee modems hebt ontvangen! Ik zie dat er eentje is verstuurd naar aanleiding van de bestelling en eentje is verstuurd doordat een collega het modem heeft omgeruild wegens een defect. Op dit moment staat er onder jouw gegevens een Connectbox Giga van Arris actief. Het laatste modem wat is verstuurd is een modem van Compal. Ik betwijfel echter of dit wel een Connectbox Giga is. Wil je eens een foto maken van het modem met serienummer DEAP028708C9? Dit modem staan namelijk in het systeem om geactiveerd te worden, echter als dit een reguliere Connectbox is dan is deze niet compatible met je abonnement. 

Ed.1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Box met serienummer waar u om vroeg

Dit is idd weer het ‘oude modem’ terwijl we van de week een andere hadden gekregen, deze is iets groter en heeft meer een vierkante vorm. 

Ik neem dus aan dat degene die nu aangesloten staat de juiste is, en we deze in de verpakking kunnen laten en weer terugsturen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Je vermoeden klopt helemaal @Ed.1! Dit modem mag retour naar ons en het modem wat je nu aangesloten hebt, is de juiste. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic