Alle @home klanten zijn destijds overgegaan naar Ziggo, en daarmee werd ook de members.home.nl webspace overgenomen. Ik had hier een persoonlijke webpagina met wat foto's, programmeer voorbeelden en games om te downloaden, via http://members.home.nl/bas.de.reuver/ en kon via logfiles achterhalen dat dit vrijdag 8 januari offline gehaald, zonder waarschuwing vooraf.
Begrijp nu dat dit al gepland stond maar voor zover ik kan zien werd het alleen in een communitypost aangekondigd. Ik zie deze communitypagina vandaag uberhaubt voor het eerst, kon dit niet wat duidelijker communiceerd worden?
Van mijn homepage werden vooral de games+sources nog wel veel gedownload, en veel sites linken ook naar die pagina. Als ik dit geweten had, had ik nog een URL update kunnen uitsturen. En is er voor oude klanten nog een backup gemaakt, of mogen we dat zelf uitvissen zoals hier gesuggereerd?
Ik had hier op zijn minst een e-mailtje verwacht (ook op @home.nl adres) maar heb niets ontvangen, kan hier ook niets over terug vinden. Ik vind dat dit zeer matig communiceerd is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @bas.de.reuver
Als je de info hierover gemist heb snap ik dat het vervelende verrassing was! Oorspronkelijk was het de planning dat webspace en nieuwsgroepen zou stoppen per 1 april 2020. Voor en rond die datum hebben we dit aangekondigd per mail-nieuwsbrief. En het is inderdaad ook gedeeld op de Community. Uiteindelijk is het stopzetten uitgesteld naar een later moment. Wat betreft de back up, dat is een kwestie van uitproberen zoals in dit topic wordt gedeeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.