1
Vraag
2
Reacties
ivo doorenbos

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

meerdere contracten - niet 1 manier van inloggen?

Ik heb 3 verschillende contracten met Ziggo voor 3 verschillende adressen, het probleem is dat ik maar 1 prive email adres heb en ik het raar zou vinden dat ik verplicht word om 2 extra e mailaccounts aan te maken om zo mijn Ziggo contracten te kunnen inzien. 

Het moet toch mogelijk zijn dat je met een email adres 3 klant nummers kunt bekijken ???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
Expert
  • 16971Posts
  • 1328Oplossingen
  • 2577Likes

Nee, helaas zit het Ziggo-systeem, als ik het goed heb begrepen,  niet zo in elkaar. U kunt per klantnummer een mijn Ziggo account aanmaken en tegenwoordig is de gebruikersnaam een uniek email-adres. Dus ivo1, 2 en 3 @ziggo.nl (of iets anders naar uw keuze) gebruiken. U kunt daarvoor wel aliassen gebruiken zodat u de correspondentie op een punt binnenkrijgt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jan F.

Level 20
Expert
  • 16971Posts
  • 1328Oplossingen
  • 2577Likes

Nee, helaas zit het Ziggo-systeem, als ik het goed heb begrepen,  niet zo in elkaar. U kunt per klantnummer een mijn Ziggo account aanmaken en tegenwoordig is de gebruikersnaam een uniek email-adres. Dus ivo1, 2 en 3 @ziggo.nl (of iets anders naar uw keuze) gebruiken. U kunt daarvoor wel aliassen gebruiken zodat u de correspondentie op een punt binnenkrijgt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic