Ik heb een mediator xl ontvangen ter vervanging van mijn Cisco box.
Ik heb hem deze week geïnstalleerd en televisie werkt goed. Ook Netflix op kanaal 150. Bij installatie bleef hij wel hangen, maar heb hem uitgedaan en weer opgestart en toen had ik TV.
Ik kan echter niet opnemen. Melding komt: Helaas, opnemen zit niet in abonnement.
Uiteindelijk heb ik de installatie het nog een keer geprobeerd na terugzetten naar fabrieksinstellingen van de mediabox.
Zelfde resultaat.
Er zit een splitter met versterker tussen. Ik heb hetzelfde geprobeerd met de mee geleverde kabel rechtstreeks aan de mediabox, dus zonder splitter. Zelfde resultaat.
Als in via Ziggo Go met mijn iPad een opname wil starten, werkt het ook niet en hangt volgens mij het WiFi ook. Kan dan met mobiels en laptops ook niet meer werken.
Wat nu te doen ???
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk abonnement heb je?
Je kunt niet met alle abonnementen opnemen.
Ik heb inderdaad Start, zal naar Complete moeten dan. Dank voor het bericht
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.