Vraag
Reacties
Johntim
Level 1

mediabox xl installatie probleem

Ik heb een mediator xl ontvangen ter vervanging van mijn Cisco box.

Ik heb hem deze week geïnstalleerd en televisie werkt goed. Ook Netflix op kanaal 150.  Bij installatie bleef hij wel hangen, maar heb hem uitgedaan en weer opgestart en toen had ik TV. 
Ik kan echter niet opnemen. Melding komt: Helaas, opnemen zit niet in abonnement.

Uiteindelijk heb ik de installatie het nog een keer geprobeerd na terugzetten naar fabrieksinstellingen van de mediabox.

Zelfde resultaat.

Er zit een splitter met versterker tussen. Ik heb hetzelfde geprobeerd met de mee geleverde kabel rechtstreeks aan de mediabox, dus zonder splitter. Zelfde resultaat.

Als in via Ziggo Go met mijn iPad een opname wil starten, werkt het ook niet en hangt volgens mij het WiFi ook. Kan dan met mobiels en laptops ook niet meer werken.

Wat nu te doen ???

 

0 Kudos
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welk abonnement heb je?

Je kunt niet met alle abonnementen opnemen.

 

 

0 Kudos
Johntim
Level 1
Topicstarter

Ik heb inderdaad Start, zal naar Complete moeten dan. Dank voor het bericht

 

0 Kudos