Vraag
Reacties
Wolthuis180577
Level 1

mediabox valt steeds uit

Hallo

onze mediabox moet ik meerdere keren per dag opnieuw opstarten. Heb al gecheckt op stekkers, warmte en de fabrieksinstellingen opnieuw gekozen en geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Kunnen we een nieuwe krijgen? Klantnaam ***

dank

zweitse wolthuis

 

*Klantnummer verwijderd door moderator*

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het kan ook aan de eerste wandcontactdoos (en/of 2e) liggen met de eerste splitter, dan helpt een nieuwe Mediabox XL niet.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

0 Kudos
Wolthuis180577
Level 1
Topicstarter

Hierbij de foto van waar ziggo binnenkomst. Daarna splitst ie niet meer tot tv (en modem)..

gister en vandaag weer uitval gehad..

kan @Ziggo Community medewerkers Ziggo aub iets regelen?

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dit is al een risicovolle situatie met 2 verlopen ertussen:

 

Hoelang is de kabel tussen splitter en de Mediabox XL?

0 Kudos
Wolthuis180577
Level 1
Topicstarter

Je bedoelt tussen dat punt op de foto en de mediabox? Een meter of 5

gr

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik zie nog een oude kabel.

Een Ziggo moderator gaat hier langskomen en kan de nodige stappen ondernemen.

 

0 Kudos
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Wolthuis180577

Welkom op de Ziggo Community.

@Be rt

Bedankt voor het signaleren. 


Het signaal op zowel het modem als mediabox lijkt op het eerste oog wel in orde.

Ik kan een 2-weg splitter toesturen zodat het signaal nog iets beter wordt. De kabel naar het modem kan ik evt. ook versturen om te vernieuwen. Ik weet alleen nog of dit het gemelde probleem gaat verhelpen. 
 

onze mediabox moet ik meerdere keren per dag opnieuw opstarten.

Kun je een toelichting geven op waarom je de mediabox meerdere keren per dag opnieuw op moet starten? Loopt de mediabox vast of krijg je een foutmelding? Wat gaat er precies mis..



We hebben zelf geen coaxkabel van 5 meter voor digitale televisie op voorraad. Als dit echt het probleem is, dan moet ik verzoeken om @Wolthuis180577 zelf de kabel te vernieuwen. Maar zo ver zijn we nog niet in onze analyse ;-).

 

0 Kudos