Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
ik wil mijn upcmail-mailadressen niet meer gaan gebruiken en overstappen op mail van Outlook.
In de upc-mailbox zit erg veel mail maar die ik wil wel bewaren (op een andere locatie) en dus exporteren o.i.d..
Daarna kan de 'upcmail-account' definitief gesloten worden dus de inhoud moet gedupliceerd zijn (kopie) - leesbaar en bruikbaar - zonder dat ik in de toekomst terug moet vallen op de originele locatie (want die zal immers) niet meer bereikbaar zijn.
Hoe doe ik dat ?
bvd
Groet,
Marc
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk hier maar even
https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/mailstore-home-backup-outlook-webmail
Succes.
Ziggo en of andere providers bieden niet zoiets aan.
Je moet zelf een back-up van je mail maken.
Een back-up (export vanuit Ziggo) kan je dan (bruikbaar) importeren in Outlook ?
Outlook heeft het over een PST-bestand
het zou dus een toevoeging zijn op hetgeen al in Outlook. geen vervanging
Hoi @Marc67! Welkom op de Ziggo Community!
Op het moment dat je je e-mails wilt bewaren of wilt exporteren naar Outlook moet je inderdaad een back-up maken. Ziggo kan dit niet voor je regelen. Is het inmiddels al gelukt?
Nee, ik kan niet in ziggo vinden waar ik een back up kan maken. de gestuurde link is voor outlook
Hier is een topic waar ook e-mails van Ziggo overgezet moeten worden in Outlook. Je kunt het eens doorlopen.
Kijk hier maar even
https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/mailstore-home-backup-outlook-webmail
Succes.
waarom moet ik iets extern doen? Kan het niet binnen Ziggo omgeving?
En vervolgens iets binnen Outlook ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...