1
Vraag
2
Reageer en help mee
JANSSENSF

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail

Ik heb nog de beschikking over een oud @chello.nl mailadres. Het password weet ik niet meer. Ik kan het niet zelf doen omdat het @chello mailadres niet in de 'Mijn Ziggo' gegevens voorkomt.

 

2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Wat kunt u zelf niet doen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76362Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22509Likes

Oude mailadressen als Chello zijn, om één of andere vreemde reden, niet meegenomen in de nieuwe Mijn Ziggo.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic