1
Vraag
2
Reacties
robertjohansteg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maand faktuur is ineens 10 euro duurder waarom

mijn faktuur is ineens 10 euro duurder dan normaal, waarom , want met dit bedrag de nk ik aan stoppen bij ziggo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @robertjohansteg! Sorry voor de late reactie allereerst. We zijn onlangs verhuisd met de Community naar een ander platform en helaas lopen we inmiddels flink wat topics achter.

Ik ben direct in je account gedoken en zie dat je afgelopen woensdag al met een collega van mij gechat hebt hierover. Je factuur valt nu hoger uit doordat je korting van 6 maanden is afgelopen. Je betaalt nu de reguliere prijs voor het pakket (Internet Start en TV Max Next) dat je bij ons afneemt met daarbij ook nog een Wifibooster per stopcontact voor € 2,- per maand. De prijs die berekend is klopt en ik zie daar verder geen bijzonderheden.

Toch nog vragen? Stel ze gerust 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Heb je je factuur van vorige maand al eens naast die van deze maand gelegd? Dan kun je het verschil qua bedragen zien. Je vind je facturen op je Mijn Ziggo account.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74565Posts
  • 5105Oplossingen
  • 21662Likes

@robertjohansteg Heb je het verschil al gevonden?

Laat het hier weten als het niet klopt, dan kan een Ziggo moderator ernaar kijken en zo nodig aanpassen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @robertjohansteg! Sorry voor de late reactie allereerst. We zijn onlangs verhuisd met de Community naar een ander platform en helaas lopen we inmiddels flink wat topics achter.

Ik ben direct in je account gedoken en zie dat je afgelopen woensdag al met een collega van mij gechat hebt hierover. Je factuur valt nu hoger uit doordat je korting van 6 maanden is afgelopen. Je betaalt nu de reguliere prijs voor het pakket (Internet Start en TV Max Next) dat je bij ons afneemt met daarbij ook nog een Wifibooster per stopcontact voor € 2,- per maand. De prijs die berekend is klopt en ik zie daar verder geen bijzonderheden.

Toch nog vragen? Stel ze gerust 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic